Inlägg från: Anonym (MulligMesig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Tusselina skrev 2024-11-11 17:55:55 följande:

Naturligtvis är jag inte samma person. 

Skriver alltid under öppet nick när det gäller sådant här och tror nog de flesta som rört sig på FL under längre tid ser tydlig skillnad mellan oss två. 

Men lycka till. Du har garanterat säkerställt att ingen är intresserad av att försöka ge dig något mer seriöst svar. 

Kvinnor som inte har den läggningen som du tycker att det är lämpligt att håna är per definition inte intresserade av ditt scenario. Du skulle finna att de flesta som inte är det ser oerhört mycket mer på undergivna män till den grad att de ofta avslutar en relation om du ens nämner du har den typen av fantasier tyvärr. 

Det är konstigt att du inte ser att det är hon som hånade och jag bad henne sluta skriva på det sättet flera gånger?
    Väldigt skumt att du inte ser detta?!
    Du verkar leva under vanföreställningen att du tror att du vet hur alla dominanta kvinnor fungerar? Intressant, fast även irriterande då vanföreställningen går ut över mig i detta fallet.

Som sagt, jag är inte intresserad av konstiga kvinnor som för sig med termer och kallar sig dominanta när de lever under andras regler för hur man ska leva som dominant. 

Du skriver som om du är auktoritär inom vad alla dominanta kvinnor tycker och tänker? Det är så konstigt!!!
    Du skrev massa text fast du sa absolut inget.
    Allting gick ut på att du tror alla fungerar som du.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Lakonisk) skrev 2024-11-11 19:50:25 följande:
    Men du är ju förvirrad och fattar inte ens vad det är du frågar efter.
    Det är uppenbart för alla som ägnar sig åt någon form av avvikande sex överhuvudtaget.
    Jag har redan skrivet vad jag frågar efter finns ingen förvirring alls i det. Det kommer framkomma om du försöker nyansera vad du skrev nu, vilket inte kommer fungera just för att du antagligen inte förstår att termer har inte använts här och om ngn påstår att termer skulle använts så är det den som är förvirrad från början. Väldigt lätt att se. orkar inet mer nu.
    Jag har rätt i det jag skriver för det är logiskt, men visst försök argumentera lite för vad du påstår men snälla skyll inte över din förvirring på att du inte förstår skillnaden på en dominant person och ngn kosntig person som har en livsstil som ngn domina och hägner på äckliga konstiga forum!
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Lakonisk) skrev 2024-11-11 20:14:07 följande:
    Q.E.D.
    Jo men jag förstår att du inte har argument, hade man det hade man just skrivit sina argument istället för att låtsas att man vann utan att argumentera! Cool
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 20:09:12 följande:
    Jösses är det inte dags att runknisse slutar med konstiga svampar. 

Helt uppenbart att du har en runkfantasi men i övrigt inte den minsta aning om vad du svamlar om. 

Kan med största säkerhet att det inte finns en enda dominant och/eller sadistisk kvinna som skulle ta i dig ens med tång.
    Du sa du var aktiv i 40 år i ditt sexliv? Jag tror du har rätt, kvinnor i din ålder hade nog inte velat ha mig. De hade känts sig för gamla.
    Men jag talar inte om kvinnor i 40-års åldern, utan de i sin prime-ålder. Så inte de du hänger med.
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 20:38:31 följande:
    Du är som sagt bra jävla underhållande. 

Jag umgås flitigt med andra på klubbar, privata event, pubträffar, aw, kurser och liknande med likasinnade så jag umgås med personer som praktiserar olika former maktförskjutningar och annat inom BDSM med. Människor av olika könstillhörigheter och åldrar från ca: 20 till över 80.
    Kan garantera att person så uppenbart otrevlig och okunnig är det ingen av mina bekanta som skulle ta i ens med tång så jag önskar dig lycka till om du söker något IRL för det kan du sannerligen behöva. Kan tillägga att den yngsta masochisten som jag träffar regelbundet är 21 men utan tvekan långt mycket mognare än vad du är. 
    Du börjar gå mig på nerverna. Det finns inget här att vara "kunngi" i, ok?
    Jag talar inte om konstiga dominor. Jag talar om naturligt dominanta kvinnor, inte kosntiga dominor. Jag har klargjort det för dig ett antalgånger du verkar inte förstå skillnad på att vara naturligt dominant och ha en konstig livsstil som går ut på sex?
    Jag har inte visat upp okunnighet inom något då jag inte talat om något område där man ska vara "kunnig" för att sen uppvisa att jag inte har kännedom om detta så kan du sluta relatera till att nåpon ska vara kunnig/okunnig?

Du är en domina påstår du? Jaha? Vad har det med vad jag skriver att göra?
    Du verkar ha fastnat och hakat upp dig på vad du tror jag säger trots att jag förklarat vad jag säger varje gång du skriver!!! Det rä irriterande.

Du vet inget om mig och hur jag är så sluta säga vem jag kan få och inte få. Vad håller du på med? Du hoppar i tråden och tror du ska provocera och förolämpa när du inte ens förstår tråden.

Jag vill inte ha med någon som är som dig och dina dominor att göra!
  • Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 21:03:04 följande:
    Har du inte ens förmåga att förstå vad du själv skriver. 

Du önskar kommentarer från kvinnor med sadistisk läggning för att du vill ha ditt ansikte mot deras fötter. Så jävla dumt att jag ligger på golvet och skrattar mig fördärvad åt denna dumhet. Jag är sadist och dominant och självklar finns det mycket när det gäller maktförskjutningar, sadism och annat som man bör vara kunnig i men som sagt dröm du om dominanta kvinnor när du drar i skinnflöjten för att du skall få uppleva något IRL känns minst sagt osannolikt.

Vi återigen tacka för extremt underhållande inlägg. 

Bör tilläggas att om du söker sadistiska kvinnor så bör du vara rejält tålig både fysiskt och psykiskt för som tidigare nämnt i denna tråd så kan verbal sadism ingå men för att det skall klassas som sadism så är det rejält kränkande språkbruk som gäller. 

En ligt mig skulle du inte klara en inledande mailkonversation med en sadistisk kvinna. Vi är helt enkelt väldigt få i relation till hur många män det är som söker träffar med sadistisk kvinnor så vi kan helt enkelt vara extremt kräsna och välja och vraka. 
    Sluta med icke-argument. Du fortsätter bete dig som jag talar om något helt annat än vad jag skrivit trots att jag i detalj förklrat det, det är störande.
  • Anonym (MulligMesig)

Det är riktigt sjutk att jag skriver att jag alltså inte syftar på din version av vad du tror jag bskrive, förklarar i detalj att det är något annat jag syftar på men du fortsätter att hävda att alla dominanta kvinnor väljer att göra om hela sitt sexliv till en lvisstil där de går på klubbar och bara umgås med folk som har samma sexuella läggning.

Varför fortsätter du hävda att jag menar detta och förklrar för mig att det ärs å jag menar då jag talar om för dig i detalj på alla sätt att det inte är vad jag talar om?!?!!?

• Anonym (MulligMesig)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 21:16:14 följande:
    Virrpanna. 
    Nej det finns som sagt ingen förvirring hos mig. Du är den som inte förstår vad jag skriver och det är irriterande.
  • Anonym (MulligMesig)
    Virrpanna. 
    Nej det finns som sagt ingen förvirring hos mig. Du är den som inte förstår vad jag skriver och det är irriterande.
  • Anonym (MulligMesig)
    Virrpanna. 
    Jag bad dig sluta skriva äcklgia uttryck jag sa jag ogillar ditt vulgära språk!
    Jag har även uttryckt tydligt att jag inte talar om dominor som har det som livsstil utan något helt annat!
    Om du inte slutar snart blockerar jag dig från tråden!!!!
Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!