Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
Naturligtvis är jag inte samma person.
Skriver alltid under öppet nick när det gäller sådant här och tror nog de flesta som rört sig på FL under längre tid ser tydlig skillnad mellan oss två.
Men lycka till. Du har garanterat säkerställt att ingen är intresserad av att försöka ge dig något mer seriöst svar.
Kvinnor som inte har den läggningen som du tycker att det är lämpligt att håna är per definition inte intresserade av ditt scenario. Du skulle finna att de flesta som inte är det ser oerhört mycket mer på undergivna män till den grad att de ofta avslutar en relation om du ens nämner du har den typen av fantasier tyvärr.
Väldigt skumt att du inte ser detta?!
Du verkar leva under vanföreställningen att du tror att du vet hur alla dominanta kvinnor fungerar? Intressant, fast även irriterande då vanföreställningen går ut över mig i detta fallet.
Som sagt, jag är inte intresserad av konstiga kvinnor som för sig med termer och kallar sig dominanta när de lever under andras regler för hur man ska leva som dominant.
Du skriver som om du är auktoritär inom vad alla dominanta kvinnor tycker och tänker? Det är så konstigt!!!
Du skrev massa text fast du sa absolut inget.
Allting gick ut på att du tror alla fungerar som du.