Är kvinnor i 40-års åldern de kåtaste?
Är kvinnor mellan 40-50 i sin kåtaste tid? Varför/varför inte?
ps. Påståendet kommer från en podd jag lyssnade på och det var en kvinna som sa det.
Är kvinnor mellan 40-50 i sin kåtaste tid? Varför/varför inte?
ps. Påståendet kommer från en podd jag lyssnade på och det var en kvinna som sa det.
Tjejer runt 20 är kåtast, har gjort undersökning på detta, så analysen är fakta!
Ingen aning. Jag har varit ungefär lika kåt sedan jag började ha sex (förutom när jag varit tillsammans med idioter).
Min fru har precis kommit över 40-strecket och jag upplever att hon fått någon nytändning.
Hon söker mer närhet och ger inviter mer än tidigare.
Och då har vi ändå haft ett aktivt sexliv hela tiden under våra snart 20 år tillsammans.
Hon är mer aktiv att vi söker andra kontakter och bara under senaste 5-6 veckorna har hon haft över 10 män.
För mig är det inte en åldersfråga.
Jag ahr nyligen passerat 40, men kåtheten är ungefär i linje med vad den var när jag var runt 20 och 30. Det har varit perioder med lugn därmellan, framförallt pga småbarn.För mig har dessa perioder inneburit nytändning av olika orsaker. Men när jag talar med andra i samma ålder och livssituation så verkar samma stämma. De som är ur småbarnsåren märker ett uppsving, de som är kvar i dem känner sig inte det minsta sugna. De som aldrig fått barn upplever större frustration än vid 30, för att det är svårare att hitta någon att leka med.
Ja, jag umgås med ett gäng som talar väldigt öppet om samlevnadsfrågor
Varför vill du veta detta? Så du kan göra några taffliga försök att stöta på just den målgruppen eller? Kvinnor blir knappast mindre kräsna med åldern.
Nej för egen del. Känner i princip ingen lust när jag är vaken utan enbart i sovande tillstånd när jag drömmer. Tror att intresset avtar alltmer eftersom åldern stiger. Ser ingen annan förklaring till att man inte känner nåt särskilt nuförtiden.
Alternativa förklaringar kan vara depression. överdriven träning eller viktnedgång och kaloriunderskott. Kände nog mer förr när jag hade storlek 42-44 än nu när jag gått ner till 38. Vet inte om det möjligen kan finnas ett samband där.
Inte om små barn finns kvar i hemmet. Min fru 44 noll kåt.
Min fru är 46 och har betydligt högre sexlust än vad jag har, så ja kanske.
Min fru är 46 och har betydligt högre sexlust än vad jag har, så ja kanske.
För mig är det inte en åldersfråga.
Jag ahr nyligen passerat 40, men kåtheten är ungefär i linje med vad den var när jag var runt 20 och 30. Det har varit perioder med lugn därmellan, framförallt pga småbarn.För mig har dessa perioder inneburit nytändning av olika orsaker. Men när jag talar med andra i samma ålder och livssituation så verkar samma stämma. De som är ur småbarnsåren märker ett uppsving, de som är kvar i dem känner sig inte det minsta sugna. De som aldrig fått barn upplever större frustration än vid 30, för att det är svårare att hitta någon att leka med.
Ja, jag umgås med ett gäng som talar väldigt öppet om samlevnadsfrågor
Jag personligen har nog bättre sex med någon som är 30-50 än 20år.
När ja var 23-25 så hade jag några som var 40-45 och det var bättre sex, framförallt förspelet.
När jag var ca 25 jobbade jag i hemtjänsten och träffade då en dam som var nära 100år. Hon berättade plötsligt om att hon i 40årsåldern hade så fantastiskt sex. Att hon levde ut och hade flera älskare.
Har tänkt på henne många gånger för att hon gav mig så mycket hopp om framtiden. Annars var det bara gnäll över livet som jag upplevde det, från både mamma och andra äldre släktingar.
sen hände faktiskt samma för mig efter skilsmässa. efter 40 levde jag ut och har haft fantastiskt bra sexliv. Mycket lust och hetta. Så nu förstår jag den gamla damen.
Min kvinna var som ett vildkatt när vi träffades i 20-årsåldern. Sen blev det en djup dal utan sex, tills vi skulle skaffa barn vid 30. Då hade vi sex hela tiden. Sen ville jag inte ha mer barn, då blev det locket på. Hon fyller 50 snart.
När jag var ca 25 jobbade jag i hemtjänsten och träffade då en dam som var nära 100år. Hon berättade plötsligt om att hon i 40årsåldern hade så fantastiskt sex. Att hon levde ut och hade flera älskare.
Har tänkt på henne många gånger för att hon gav mig så mycket hopp om framtiden. Annars var det bara gnäll över livet som jag upplevde det, från både mamma och andra äldre släktingar.
sen hände faktiskt samma för mig efter skilsmässa. efter 40 levde jag ut och har haft fantastiskt bra sexliv. Mycket lust och hetta. Så nu förstår jag den gamla damen.
Är du kvinna, vilken ålder?
Hur träffade du andra efter 40 årsåldern, datingsidor?
Är du kvinna, vilken ålder?
Hur träffade du andra efter 40 årsåldern, datingsidor?