Är kvinnor i 40-års åldern de kåtaste?
Är kvinnor mellan 40-50 i sin kåtaste tid? Varför/varför inte?
ps. Påståendet kommer från en podd jag lyssnade på och det var en kvinna som sa det.
Är kvinnor mellan 40-50 i sin kåtaste tid? Varför/varför inte?
ps. Påståendet kommer från en podd jag lyssnade på och det var en kvinna som sa det.
Har i alla fall haft underbart sex med 40 plus ;)
Verkar så
Min fru är 64 och fortfarande kåt och våt. Jag tror att kvinnor upp i åren är modigare, mindre rädda för att visa sig, vågar vara kåta och snuskiga. Och annat påverkar väl också kåtheten, som livssituationen, om förhållandet blivit mer stabilt med mera.
Min fru är 64 och fortfarande kåt och våt. Jag tror att kvinnor upp i åren är modigare, mindre rädda för att visa sig, vågar vara kåta och snuskiga. Och annat påverkar väl också kåtheten, som livssituationen, om förhållandet blivit mer stabilt med mera.
Min fru har precis kommit över 40-strecket och jag upplever att hon fått någon nytändning.
Hon söker mer närhet och ger inviter mer än tidigare.
Och då har vi ändå haft ett aktivt sexliv hela tiden under våra snart 20 år tillsammans.
Hon är mer aktiv att vi söker andra kontakter och bara under senaste 5-6 veckorna har hon haft över 10 män.
Min fru har precis kommit över 40-strecket och jag upplever att hon fått någon nytändning.
Hon söker mer närhet och ger inviter mer än tidigare.
Och då har vi ändå haft ett aktivt sexliv hela tiden under våra snart 20 år tillsammans.
Hon är mer aktiv att vi söker andra kontakter och bara under senaste 5-6 veckorna har hon haft över 10 män.
Jag skulle nog säga att jag peakar nu kring 40.
Behöver sex varje dag och inleder gärna morgonen med en avsugning för att sedan ha sex några gånger till under dagen.
Har tur som har en tålig kille.
Tjejer runt 20 är kåtast, har gjort undersökning på detta, så analysen är fakta!
Ingen aning. Jag har varit ungefär lika kåt sedan jag började ha sex (förutom när jag varit tillsammans med idioter).