• Zozoi

BIM december

NassaNisse skrev 2024-12-23 21:21:38 följande:

jag har så svårt att hålla mig ???? men har lite test så jag kan slösa lite! Ser någon sträcket eller vill jag bara så innerligt att det ska vara där?? Ser någon? det är så svagt men jag tycker jag ser någonting, som en skugga ser ingen färg såklart 

Jag ser också! Sen är det ju svårt att säga om det är ett tidigt plus eller spök tyvärr. Hoppas att det är ett plus, testa imorgon igen och uppdatera oss 😍

• Zozoi

Stort grattis till alla ni som plussat i tråden och en stor kram till er som inte lyckats denna månaden ❤️

• Zozoi

Tog ett test imorse, som var helt blankt. Dock så visar appen att jag inte har BIM förrän 30/12 och jag har inga testa tidigt tester hemma. Så kanske för tidigt. Men ändå blir man ledsen när det enda man vill är att få sitt efterlängtade plus 😢

Ni som har BIM i närheten av mig, har ni börjat testa än eller avvaktar ni? 

• Zozoi
    kassandraemilia skrev 2024-12-26 10:48:57 följande:

Zozoi:

Jag har BIM imorgon den 27 december. Testade negativt den 24 december. Hoppas att det var för tidigt bara. Kommer inte mensen så tänkte jag testa på lördag eller söndag tror jag. Håller alla mina tummar att du får ett positivt test💕

Hoppas verkligen att det bara var för tidigt, för oss båda! Håller alla tummar för dig också, lycka till 💕
  • Zozoi
    TrueResolution skrev 2024-12-25 14:36:14 följande:

Känner så igen mig i det du skriver, skulle kunna varit jag som skrev. Hade så goda chanser denna månaden och BIM 23:e, mensen kom inte så ett litet litet hopp tändes.. men så på julaftonsmorgon kom mensen med buller & båg. Fyfan vilken sänkning man får. 

Inte bara misslyckat försök denna månaden utan hela 2024 gick utan plus. Fan alltså. önskar så mer än allt ett syskon till vår dotter och hoppas att januari/februari ger bättre resultat på bebisfronten 😔 

ingen i vår familj vet heller om försöken utan där finns snarare massa bebisar och gravidmage. Var minst sagt en tuff julafton. 

Känner också igen mig i eran story. Det är verkligen tufft. 

Vi har också en dotter sedan innan och vill så gärna uppfylla både hennes önskan och vår egen om ett litet syskon. Jag längtar så innerligt. Vi har försökt ett helt år också utan resultat. Ibland känns det helt hopplöst och ibland känner jag mig ändå hoppfull. Det är verkligen en emotionell karusell detta.

Hoppas att både mitt och ditt plus kommer, väldigt snart 🙏
  • Zozoi
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-12-26 19:19:46 följande:

Tydligare blir det inte! Detta trodde jag verkligen inte. ❤️

Stort grattis! ❤️
  • Zozoi

Testade imorse igen med vanligt gravtest och inte testa-tidigt och det var blankt. Dock beräknad mens 30/12. Är det helt kört tros eller finns det faktiskt möjlighet att ha blankt idag men ändå plussa? Känns så tråkigt att eventuellt inte få sitt efterlängtade plus denna månaden heller 😢

• Zozoi
    Addy99 skrev 2024-12-28 18:58:00 följande:

Känns som vi är nästan exakt samma då! Har BIM imorgon. 

Kunde inte hålla mig så tog också ett vanligt test i eftermiddag och det var neg. Har dock läst om de som får plus först efter BIM, så tänker att så länge vi inte får mens lever hoppet? 😊

Jag får försöka tänka så också. Ingen mens i sikte än, så jag får väl inte ge upp hoppet än.

Någon här inne som plussat som fick neg två dagar innan beräknat men sen plussat? 🙏
  • Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-28 19:14:50 följande:
    Jag har också smygtestat i veckan, igår tog jag ett test och i torsdags tror jag det va 😅 mina är helt blanka som dina, men är inte heller testa tidigt test utan vanliga. Jag har oxå BIM 30/12 men tror min mens kommer imorgon om den ska komma. Har sååå ont i mina bröst, kan inte nudda dem och dem känns hårda och spända. Brukar ha ont mellan ägglossning och mens men inte på detta sättet så kan inte låta bli att tro att de kan betyda något, men vill inte bli besviken. En del av mig vill ta digitalt imorgon eller om jag kan hålla mig till måndag. Vill så gärna ha ett plus. Blir de inget så är man inställd på mens o kanske de minskar på besvikelsen, jag vet inte😔 
    men jag tänker att de finns hopp så länge mensen inte kommer 💝

Jag har inga symtom alls nu. Lite molvärk från och till och främst dagarna efter ägglossningen. Då hade jag molvärk både i livmodern och har haft en del i ländryggen. Jag brukar ha ont i brösten också mellan ägglossning och mens men nu känns det absolut INGENTING. Vet faktiskt inte om det är positivt eller negativt. Jag har inga pms-symtom alls och ingen mens i sikte. 

Jag beställde ett gravtest som kommer på måndag, jag avvaktar och testa tills dess 💕

• Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-28 19:58:14 följande:
    Det kan ju absolut vara något positivt att det skiljer sig i hur du mår och dina symptom som du brukar få när mensen oxå dyker upp, så hoppas verkligen på de💞
    Jag har inte heller några PMS symtom heller denna månaden, har haft de rätt mycket dem senaste. Så kanske kan vara något positivt att vi inte har de 😅

Gör de, håller alla tummar att ditt test blir positivt 💞
    Jag vill tro att det är något positivt men samtidigt när man läser om alla som har ?så? mycket symtom redan innan dom plussar så känns det ju oroväckande med. Samtidigt kanske det finns en del som inte alls har några symtom innan. Så svårt att veta, blir galen 🙈

Håller verkligen tummarna att du får ett plus också. Ska du testa mer innan BIM? Uppdatera isåfall, jag är nyfiken ❤️
  • Zozoi
    Brmbiii skrev 2024-12-28 20:12:37 följande:

Jag testade igårkväll runt 20-21:30 trots att jag precis skrivit till er att jag skulle vänta till efter nyår 🙈 helt blankt det var bim +1 tror jag, hoppas att det var för att jag testade på kvällen och inte på morgonen 🙈 
    viöl fortfarande vänta med att testa pga. Inga symptom och orolig för mf 🥺

Om du klarar att hålla dig så håll dig till efter helgen. Om du ska testa imorgon så ta ett på morgonurin. Håller tummarna för dig 🙏

• Zozoi
    Addy99 skrev 2024-12-28 20:34:30 följande:

Så spännande att vi är så många som har BIM nästan samtidigt! Alla måste uppdatera så vi får se hur det går 😍 håller tummarna för alla, någon av oss har säkert turen på sin sida!

Väldigt spännande! Håller tummarna för oss alla 🥺❤️
  • Zozoi
    AngelicaLof skrev 2024-12-28 21:55:44 följande:

Bim idag och tog första digitala ❤️

Stort grattis! ❤️
  • Zozoi

Jag känner mig också deppig och nere idag, vet inte varför. Känns bara som att man längtar efter något så mycket och att man inte orkar bli besviken ännu en månad.

Känns som man ser gravida överallt omkring en och hela min instagram florerar av nyblivna plus och graviditeter. 

• Zozoi
    Anonym (E) skrev 2024-12-29 10:33:54 följande:
    jag känner med dig. Överallt ser man gravida och man bara önskar att man var en av dem😔 igår fick jag veta att min kusin är gravid och självklart är man glad men samtidigt kan jag inte hjälpa att jag blir deppig? 
    Samma här 😢 Självklart är jag glad för andras skull men man känner ju samtidigt sin egna längtan ännu starkare och blir ledsen också. Det är en bergochdalbana detta, psyket tar faktiskt mer stryk än vad man kan tänka sig. 
Svar på tråden BIM december