Inlägg från: Anonym (Önskanomnr6) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Önskanomnr6)

BIM december

NadjaF skrev 2024-12-21 06:43:22 följande:

Plussade i morse!! 😭😭❤️❤️ 

Åååå grattis!!
  • Anonym (Önskanomnr6)

Taget nu vid 16. Någon som ser något?
  • Anonym (Önskanomnr6)
    AngelicaLof skrev 2024-12-21 20:02:31 följande:

Önskanom6 och NassaNisse: Jag ser skuggor på båda era test! 

Åh tack.  Tiden får helt enkelt visa vad detta blir 🙈
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-21 21:54:39 följande:
    Håller med dig! Tiden får utvisa! Super läskigt! För mig är det verkligen kan detta vara eller är det ett spök! hört en del att det är många som kan få spön på rfsu tester! 😩 så låter mig inte hoppas på detta 
    Jag har också hört om spökatreck på rfsu,  men att dessa då verkligen bara är en skugga och helt utan "rätt" färg. Tänker att du är kanske där jag befinner mig ÄL +9 så för mig är det tidigt att få någon form av utslag alls ännu. Har tidigare inte fått det förens ÄL +10. Samtidigt har jag aldrig testat så tidigt som jag gjort den här gången och det är nog för att jag dagen jag testade första gången skulle ha varit på ÄL+10 OM inte min ÄL hade valt att flytta fram ett par dagar och gjorde väntan ännu längre 🤣🤪. 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-21 22:30:23 följande:

Jag tycker mig skymta lite av det ?lila? om jag kollar riktigt noga men blir nästan så man ser kors 😂 otroligt svagt isåfall? men strecket ser jag tydligt går genom hela remsan ååå jag hoppas sååååå!! Tänk om det blir ett tydligt julaftons plus för oss! 🥰

om detta blir ett plus så har jag vet jag inte riktigt när jag är på dagarna faktiskt! 🤷🏼?♀️ ytterst oklart för mig jag trodde/tror jag är på äl+6 idag har fått positivt utslag på älstickor 2 ggr under denna cykel och är på dag 27 

Ja, OM det blir ett julaftons plus så får man ju världens finaste julklapp 🥰🥰🥰. 

Ja just det. Åh vad spännande!! Håller alla alla tummar jag har!!
  • Anonym (Önskanomnr6)

Monitorn säger fortfarande "inte gravid" men jag tycker ju att strecket är tydligare. Eller börjar man inbilla sig bara för att man hoppas så mycket.  😞

Morgonets test. 

• Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Karamell) skrev 2024-12-22 09:35:16 följande:

Drömde en så verklig dröm inatt att jag testade positiv, hela drömmen var verkligen här och nu där vi befinner oss för julfirandet. Så kunde inte låta bli att ta det enda testet jag tog med hit, och drömmen blev ännu mer verklig 🥹❤️ Tror minsann jag verkligen är gravid. 

Vår finaste lilla julklapp och drömmen om en barntrio 🌟

Åååååå men grattis!!!!!!
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 12:08:30 följande:

Hos mig va det definitivt ett spökstreck som dök upp hos mig igår? idag är det väldigt blankt ?. Men men 
    det är en del dagar kvar till bim iaf?. Finns inte mycket hopp i denna cykel men man hoppas ändå 🥰????🏻

Hur många dagar efter ditt senaste positiva ÄL test är du ? 
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 13:03:12 följande:
    Enligt premom app dpo 5 
    och enligt flow dpo 6 :) 
    Känns ju som väldigt tidigt så vänta ett par dagar , sedan är ju det lättare sagt än gjort för jag har ju inte lyckats vänta alls...
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-22 13:29:25 följande:
    Ja, jag vet det är super tidigt! Men svårt att hålla mig ???? 
    man går och tänker och tänker och tänker, och känner efter alla symptom man kan tänkas känna :p super jobbigt! 
    Ja, jag håller på att bli knäpp här hemma 🤪🤪🤣🤣
Svar på tråden BIM december