BIM december
Plussade i morse!! 😭😭❤️❤️
Plussade i morse!! 😭😭❤️❤️
Önskanom6 och NassaNisse: Jag ser skuggor på båda era test!
Jag tycker mig skymta lite av det ?lila? om jag kollar riktigt noga men blir nästan så man ser kors 😂 otroligt svagt isåfall? men strecket ser jag tydligt går genom hela remsan ååå jag hoppas sååååå!! Tänk om det blir ett tydligt julaftons plus för oss! 🥰
om detta blir ett plus så har jag vet jag inte riktigt när jag är på dagarna faktiskt! 🤷🏼?♀️ ytterst oklart för mig jag trodde/tror jag är på äl+6 idag har fått positivt utslag på älstickor 2 ggr under denna cykel och är på dag 27
Monitorn säger fortfarande "inte gravid" men jag tycker ju att strecket är tydligare. Eller börjar man inbilla sig bara för att man hoppas så mycket. 😞
Morgonets test.
Drömde en så verklig dröm inatt att jag testade positiv, hela drömmen var verkligen här och nu där vi befinner oss för julfirandet. Så kunde inte låta bli att ta det enda testet jag tog med hit, och drömmen blev ännu mer verklig 🥹❤️ Tror minsann jag verkligen är gravid.
Vår finaste lilla julklapp och drömmen om en barntrio 🌟
Hos mig va det definitivt ett spökstreck som dök upp hos mig igår? idag är det väldigt blankt ?. Men men
det är en del dagar kvar till bim iaf?. Finns inte mycket hopp i denna cykel men man hoppas ändå 🥰????🏻