Inlägg från: Anonym (Tjejhej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejhej)

BIM december

Jag är förvirrad. Min temp har gått upp så lite och sen ner å sen upp sen då jag tror jag hade ÄL. Detta gör mig sjukt stressad. Dock undrar jag varför tempen ska upp så högt? Jag har aldrig så hög temp, då har jag feber. 
  • Anonym (Tjejhej)
    Nanathalie skrev 2024-12-12 08:58:35 följande:
    Hur länge har du tempat? Den linje som är i mitten kallas coverline och den kan variera från cykel till cykel! Jag använder flera appar, och alla väljer egna coverlines knepigt nog.

Jag skulle tro att din temp kommer stiga vilken dag som helst, om äl bekräftas. 🙂

Började denna månaden (på cykeldag 4- den 28 november). Hade en jättetydlig stegring på LH test samt fertilt sekret, så jag hoppas det bara är något knas med tempningen. Det har spänt i magen tisdag och onsdag så hoppas verkligen jag haft ÄL. Man blir ju skapligt orolig och deppig annars. 

Är coverline egentligen uträknat från mig? Kollade mina mätningar och har ingen över det ju, så det känns lite konstigt. Vet inte om jag ska fortsätta tempa?

• Anonym (Tjejhej)

Då fortsätter jag tempa och försöker inte oroa mig så mycket utan tänker att jag ändå haft min ÄL. Allt tyder på det :) Nu längtar jag till 22-23 då BIM borde vara. Hoppas på en julklapp ❤️

• Anonym (Tjejhej)
    mothertotwo skrev 2024-12-12 12:30:21 följande:

Brukar ni känna er gasiga i nedre delen vid ägglossning samtidigt som man har ägglossningssmärta. Jag är dålig på att förklara hur det känns med fullt typ och bubbligt och små drag i nedredelen på sidorna. 

Jaa 100%! 
  • Anonym (Tjejhej)

Åh grattis! ❤️❤️

Jag är så glad för min temp steg imorse. Wohoooo! Längtar till BIM nånstans mellan 22-24🥶👍🏼🥰
  • Anonym (Tjejhej)
    MG98 skrev 2024-12-13 09:01:51 följande:

Grattis! Jag har slutat tempa, tycker det är jobbigare att börja oroa sig för minsta dipp. Rekommenderar starkt! 

Håller tummarna för våra 🌈 rainbow babies 💫 

Tempar du inte alls längre eller bara fram till ÄL?
  • Anonym (Tjejhej)
    mothertotwo skrev 2024-12-13 10:22:59 följande:

Om ni utgår från mitt diagram hittills. När skulle ni gissa ägglossning sker? I morse var tempen på 36.82. Kan ägglossningen ha på träffat så som igår? Det får bära eller brista denna månad. Detta får vara min "test" månad 😅. 
    Tar du några ÄL tester?
  • Anonym (Tjejhej)

Tycker det är jobbigt med mätningen, även om jag är en rutinmänniska. Funderar på att köpa en Oura ring istället, så slipper man tänka på det ens. Någon som har en? 😄

• Anonym (Tjejhej)

Idag vaknar jag med PMS symtom, ont i armhålorna vilket jag får inför mens. Nu känns allt kört och jag har grinat en sväng. Varför går det inte 😢

• Anonym (Tjejhej)

Hoppas mina PMS symtom är graviditetssymtom men chansen känns liten. Ni som varit gravida, kan man få känsliga bröst så tidigt? 

Svar på tråden BIM december