-
Glömde bilden såklart.Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-08 18:27:55 följande:Det kan gå fort från typ 0 till 100. Detta är från igår och längst ner idag, exakt 24h mellan! Idag är CD 14 för mig.
-
Hello! Grattis ni som plussar.
Tänkte på en grej då jag har ÄL troligen imorgon. För vår del kan vi liksom mysa varje dag, då vi varken har barn eller så mycket annat som blir ?ivägen?. Det är ju inte ?planerat? även om vi vill köra på när det går. Hur tänker ni kring ÄL? Varje dag eller varannan? -
Första gången jag tempar. Hade peak på LH i söndags. Gick ner igår så den räknade med ÄL igår. Nu väntar jag på att tempen ska stig?. Men när brukar den göra det? -
Känner mig lite dum 🥶 Fattar ju att det bör vara idag eller imorgon ju men nu blir jag orolig att min kropp inte släpper ägg och om den gjorde de igår borde inte tempen stigit imorse?
-
Jaaa märks så tydligt i helgen på sekretet. Nu torrt🤣 Ja får bli så. Lite ont i magen idag. Kanske sker nu😎 hoppashoppas!Siripiri skrev 2024-12-10 12:53:21 följande:
Nejdå ska du inte göra!
bara för att dina äl-tester visar en peak betyder inte det att du har/ska ägglossat, bara att kroppen har försökt ägglossa♥️
Hur är det med sekret å så? Jag har själv inte satt det märks i trosan kring ÄL, men märks tydligt vid mys att jag har ägglossning 🤪
Mys på dagarna framöver bara och så kommer förhoppningsvis kroppen försöka ägglossa igen och tempen stiga 🙌🏼
-
Detta ger mig galen ångest? Vad är de för fel när tempen inte ökar? Fattar att de är kanske pga ägglossning ej skett men då blir man ju ganska orolig? -
En till fråga! Jag vaknar ofta vid 5-5.30 och bara kollar klockan, men ska upp 06. Jag tar tempen 06. Borde jag ta den vid första uppvak alltså? Kanske gjort fel. Nu vill jag sluta tempa 😂
-
Ja läste om det samt oura ring men dyrt. Får se om de är något framöver. Hoppas iaf tempen stiger?Anonym (Åvt) skrev 2024-12-11 08:35:22 följande:Ja det kan absolut ställa till det med dina tempar. Ställ klockan och ta tempen vid 5 om du lätt somnar om ☺️ alternativt (men dyrt) köp tempdrop eller om du har Apple en Apple Watch som tempar medan du sover.
-
Hade väntat. En vecka är ganska länge? men om du är nyfiken ta ett testa tidigt. Dock känns de som man i slutändan kastar bort mkt pengar på test som man skulle väntat med haha!NadjaF skrev 2024-12-11 09:55:29 följande:
Hej alla!! Jag ska ha mens om en vecka och idag mår jag så jäkla illa.. tror vi prickade ägglossningen. Haft molvärk och i natt vaknade jag av att de burrade ilade i typ livmoden och var då tvungen kissa. Vet att dessa symptom kan tyda på mens också.. känner mig konstig ont i ryggen och illamående. Skulle ni testat eller avvaktat? 😬
-
Jag hade tagit den som var kl 7.mothertotwo skrev 2024-12-12 07:34:22 följande:
Vet inte hur jag ska tempa eller om jag ens kan det idag.
Blev väck vid 3 av både barn och ont i mage men somnade om vid halv 4. Försov mig till klockan 7 och tempade direkt men sovit jätte oroligt i natt men har ingen aning varför. Svettats som en gris.
Jag tempar runt 06:15 varje dag men idag blev det klockan 7 fast jag sovit sammanhängande mellan 3-4 timmar som det sägs att man ska göra. Tror ni jag kan använda mig av temperaturen jag fick nu klockan 7 eller ska jag in och redigera den och se vad tempen skulle ha varit klockan 6:15?