BIM december
Nu behöver jag inte tveka längre 🥰
Lycka till alla här inne och grattis till er som redan plussat! ❤️
Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰
Kanske lite OT.. förlåt För de ♥️
Någon som vart med om utomkveds i denna tråden? 🥺
och att kroppen löst det själv?
Läste detta då jag fortfarande inte fått mens och mina bröst ömmar som fan.. stämmer in på mig fast jag inte haft yrsel, men lite illamående och blödningen har upphört.
Idag har jag haft en tilltagande molsmärta men inte jätte ont bara på höger sida, inte lika högt som när jag har ägglossning utan längre ner längs höftbenet. Gravtestet idag är lika svaga men synliga som förra helgen.
Ringde gynakuten imorse och dem sade att jag kunde komma men jag känner mig så töntig och vill inte ta hjälp av vården i onödan😞 Har läst så många andra trådar där folk åker in och så ser dem ändå inget? sedan slutar det med att dem åker in till slut igen pga smärtor och får göra operation. Har sån ångest över detta.. 💔 Tog ju blodprov i tisdags med, 88.3 i HCG hade jag då, men när jag kollar på stickorna så är stickan som svagast av alla jag tagit under veckan.
Tycker definitivt också du ska åka in och kolla om de säger det, sparar dessutom på vårdens resurser att gå i tid och inte dra ut på de så att de kan få chans att bli värre och bli mer akut för dig också ❤️
Blå är nuvarande cykel men slutade tempa inatt efter att clearblue sa gravid 2-3 igår redan på äl+ 13 😊 Orange är förra cykeln som efter plus på äl+ 11 slutade i missfall på cd 30.
Fick beskedet i onsdags att jag har mitt andra MA i rad. Fick göra själva aborten i fredags (v10) hårt nedslag.
Hoppas att cykeln kommer igång nu i december och att jag eventuellt kan få ett plus med engång.
Bim? Slutet av Dec, början av Jan?
Måste bara skriva av mig lite.
Känner mig så uppgiven denna cykeln. Vi har försökt sedan i juli och vart gravida 2 gånger sedan dess men det vill inte stanna kvar 💔😢
Vi gör verkligen allt för att logga, pricka in rätt dagar, vitaminer you name it.
Jag känner typ gravid symptomen jämt efter ägglossning känns det som så jag känner mig bara dum sen när mensen kommer som "trott" nåt.
Känns bara som att tiden går och vi bara försöker, lyckas och misslyckas.
Usch detta är verkligen jobbigt och påfrestande i perioder och jag önskar att jag hade kunnat känna mer av "blir det så blir det".
Förlåt för gnälligt inlägg men va tvungen att få ur mig det, finns det nån mer som känner samma sak?
❤️❤️❤️
Det är ju de 😒💔♥️
Sedärja! Helt rätt steg ♥️ Ja det tror jag med!
Tack fina du♥️ mått lite illa idag och vet inte om det är pga stigande HCG eller sjunkande östrogen (missfall på ingång) som vanligt bara att vänta å se.. min temp har ju stigit fint senaste dagarna och har blivit friskare från en förkylningen. Men fattar fortfarande ingenting..
Känner mig lite dum 🥶 Fattar ju att det bör vara idag eller imorgon ju men nu blir jag orolig att min kropp inte släpper ägg och om den gjorde de igår borde inte tempen stigit imorse?
Nejdå ska du inte göra!
bara för att dina äl-tester visar en peak betyder inte det att du har/ska ägglossat, bara att kroppen har försökt ägglossa♥️
Hur är det med sekret å så? Jag har själv inte satt det märks i trosan kring ÄL, men märks tydligt vid mys att jag har ägglossning 🤪
Mys på dagarna framöver bara och så kommer förhoppningsvis kroppen försöka ägglossa igen och tempen stiga 🙌🏼
cd20 och har inte fått ägglossning än, står i appen att jag ska ha mens om 4 daga men alla ägglossningstest sen min förra mens har varit negativa?
Mår så dåligt och vill bara att den ska komma så man vet att allt står rätt till!
Har någon fått liknande? Jag har inte fått missfall och fick ägglossning förra månaden
Ett plus imorse 🥹 Trodde verkligen inte det, mardrömmar om graviditetstest, temperaturen dippade lite imorse och sov riktigt dåligt inatt.
Nu hoppas jag att det utvecklas som det ska och får vara kvar denna gång 🙏🏼
Mf i oktober, vecka 7, har haft en normal mens mellan.
Hej gänget!
inte varit aktiv på några dagar pga att mensen kom 11/12, 1 dag efter BIM. Något som jag dock upplever som konstigt är att jag dag 1 blödde rätt så mycket och hade en del mensvärk. Dag 2 blödde jag också normalt men hade ingen mensvärk alls. Idag har jag totalt sett knappt fyllt en tampong tror jag, har i princip inte blött något alls? Vanligtvis blöder jag ändå en del i 4-5 dagar. Vet någon vad detta kan bero på?
DET VAR INGA SPÖK!! 😭😭 ÄL+8! ÅHH ❤️❤️❤️❤️❤️