BIM december
När räknar du med att du har äl och när tänkte du börja testa?
Jamen, precis. Det kanske blir några dagar! Var den blinkande idag också?
Jag räknar ner dagarna här, sista dagen med mens idag (vad de verkar som) och jag tänkte börja testa på cd 10 på tisdag nästa vecka! Hoppas att jag kan ställa undan alla mensskydd och att de inte kommer behövas på ett bra tag 🤩
Min magkänsla säger att det här är en bra månad och hoppas att det verkligen går vägen den här gången för oss och alla andra i tråden 🤰
Testar du på morgonen med Clearblue Advanced? Jag har fattat det som att man ska testa på morgonen sålänge man har en tom cirkel och när man får hög fertilitet så kan man testa flera gånger om dagen, om man vill.
Men jag trodde att man skulle ta LH-tester senare på dagen? 😅
Jag har alltid bara tagit på morgonen och ändå fått utslag för maximal fertilitet.
Jag bad chat gpt att skriva en "test"-strategi 😂
Någon mer som använder appen Premom?
Det är första cykeln jag använder den, min mens slutade idag och den rekomenderar att börja testa LH redan nu för att hitta baslinjen. Jag hade tänkt börja testa cykeldag 10, de är den dagen testerna jag köpte rekommenderar att jag börjar.
Vilken cykeldag börjar ni testa, behöver man hitta en baslinje eller beror det på vilket test man använder? Jag har både digitala och sticka.
Någon mer som använder appen Premom?
Det är första cykeln jag använder den, min mens slutade idag och den rekomenderar att börja testa LH redan nu för att hitta baslinjen. Jag hade tänkt börja testa cykeldag 10, de är den dagen testerna jag köpte rekommenderar att jag börjar.
Vilken cykeldag börjar ni testa, behöver man hitta en baslinje eller beror det på vilket test man använder? Jag har både digitala och sticka.