• Anonym (K..Y)

Nattens tankar

Jag (f38) är mer K@T än min man.
    Det finns dagar jag känner att jag kommer sprickas om han inte gör nått eller vill något!

Min hjärna går i 1000 tankar på allt som går att göra och vill göra med honom..
    Men senaste tiden kan jag inte låta bli att tänka på hur andra män skulle kunna tillfredsställa mina behov.

Jag älskar honom och sex är viktig för mig.. det är där jag kan släppa kontrollen helt. Min restart knappe.

Sex är sex..
    Kärlek med sex är extastisk 
    Men sex utan kärlek kan väl oxå vara/bli extatisk..

• Svar på tråden Nattens tankar
  • Anonym (men...kåta upp han då?)

Istället för att bara gå runt och vara kåt och frustrerad, hoppas på att han gör något...så kåta upp honom på nåt sätt?

Jag har vart där jag med. Blev tjurig, det hjälpte inte. Klagade på honom, hjälpte inte heller. Grät och skrek på honom, hade helt motsatt effekt. Men började med en annan approach, var naken, mycket närhet, massage osv. Det funkar. 

• Anonym (K..Y)
    Anonym (men...kåta upp han då?) skrev 2024-11-05 23:11:48 följande:

Istället för att bara gå runt och vara kåt och frustrerad, hoppas på att han gör något...så kåta upp honom på nåt sätt?

Jag har vart där jag med. Blev tjurig, det hjälpte inte. Klagade på honom, hjälpte inte heller. Grät och skrek på honom, hade helt motsatt effekt. Men började med en annan approach, var naken, mycket närhet, massage osv. Det funkar. 

Ohh tro mig att jag gör mig så tillgänglig jag kan..
    Många kvällar som man själv jobbar för hans njutning så att säge men för min del vill jag ha mer.

Vi pratar om detta öppet men..ibland bara blir det att ligga i famnen o mysa.. 
  • Kunniglingvist

Du är inte ensam. Det är ingen fara att tänka och fantisera. Sen om man gör något eller inte är ju en annan sak 😇

• Anonym (K..Y)
    Kunniglingvist skrev 2024-11-05 23:24:30 följande:

Du är inte ensam. Det är ingen fara att tänka och fantisera. Sen om man gör något eller inte är ju en annan sak 😇

Ja det är ju det.. fantasin är en grej.. Irl?? Ibland går tankarna åt det😳
  • Anonym (/)

Fantasier har jag med. Inget fel med det. Fortsätt att fantisera.

• Freddie K

Det måste vara jobbigt att vara i en relation där den ena partnern är kåtare än den andra. Jag har själv varit singel i åtta år, men är inte mindre kåt för det, men jag har lärt mig att handskas med det, även om jag ibland blir så frustrerad. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 08:17:57 följande:

Det måste vara jobbigt att vara i en relation där den ena partnern är kåtare än den andra. Jag har själv varit singel i åtta år, men är inte mindre kåt för det, men jag har lärt mig att handskas med det, även om jag ibland blir så frustrerad. 

Det är jobbigt när man inte får samma respons ..
    Ja mam lär sig att leva med det men kåtheten växer mer ju mer frustrerad man känner sig 😓
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 08:23:39 följande:
    Det är jobbigt när man inte får samma respons ..
    Ja mam lär sig att leva med det men kåtheten växer mer ju mer frustrerad man känner sig 😓
    Jo, det förstår jag att det är och man blir ju väldigt frustrerad när man inte får utlopp för det. Jag önskar att jag hade något bra tips, men det har jag inte. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Kunniglingvist

Jag tror man kan lära dig leva med mycket men om det finns tydliga skillnader kommer det inte växa bort av sig själv. Frustrationen försvinner inte, den växer sig bara större tills det blir oundvikligt. Har du undvikit att agera på tankarna? Ingen användare på någon kontaktsida/app?

• Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 08:25:03 följande:
    Jo, det förstår jag att det är och man blir ju väldigt frustrerad när man inte får utlopp för det. Jag önskar att jag hade något bra tips, men det har jag inte. 

Haha nae det är inte så lätt men man tackar för tankarna 🙂
    Utlopp är vad som behövs😅
Svar på tråden Nattens tankar