• Anonym (K..Y)

Nattens tankar

Jag (f38) är mer K@T än min man.
    Det finns dagar jag känner att jag kommer sprickas om han inte gör nått eller vill något!

Min hjärna går i 1000 tankar på allt som går att göra och vill göra med honom..
    Men senaste tiden kan jag inte låta bli att tänka på hur andra män skulle kunna tillfredsställa mina behov.

Jag älskar honom och sex är viktig för mig.. det är där jag kan släppa kontrollen helt. Min restart knappe.

Sex är sex..
    Kärlek med sex är extastisk 
    Men sex utan kärlek kan väl oxå vara/bli extatisk..

• Svar på tråden Nattens tankar
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:06:56 följande:
    Hehe, ja, lite senare kanske.
    Trevligt 😏
    Det blir  nog liknande sj
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:13:09 följande:
    Trevligt 😏
    Det blir  nog liknande sj
    Det låter bra. Är inte gubben hemma då?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym ((Samma sits))

Samma här. Har haft det så flera år trots många samtal och försök att få min fru att förstå. Går också i tankarna om jag ska lösa det på annat sätt med någon annan. Inte rätt väg kanske men vet snart inte vad jag ska ta mig till om jag inte får leva ut mina behov..

• Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:14:40 följande:
    Det låter bra. Är inte gubben hemma då?
    Nej gubben är inte hemma😑
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:30:41 följande:
    Nej gubben är inte hemma😑
    Tråkigt. Synd att du ska behöva vara ensam när du är på det humöret, men du är inte helt ensam. Jag är ju här. .
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:20:33 följande:

Samma här. Har haft det så flera år trots många samtal och försök att få min fru att förstå. Går också i tankarna om jag ska lösa det på annat sätt med någon annan. Inte rätt väg kanske men vet snart inte vad jag ska ta mig till om jag inte får leva ut mina behov..

Ja det känns inte rätt att smyga bakom.. jag undrar ibland om det skulle vara lättare då ha ett öppet förhållande med mannen.. han får göra som han vill och tvärtom.. kärleken skulle ju bara kvar och behoven skulle vara tillfredsställd
  • Anonym ((Samma sits))
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:33:38 följande:
    Ja det känns inte rätt att smyga bakom.. jag undrar ibland om det skulle vara lättare då ha ett öppet förhållande med mannen.. han får göra som han vill och tvärtom.. kärleken skulle ju bara kvar och behoven skulle vara tillfredsställd
    Jag har funderat på det också men vet inte hur den idén skulle landa hos min partner. Men det vore ju lika bra när man ändå tappat den delen i förhållandet att man kommer överens om att ha det så..
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:31:51 följande:
    Tråkigt. Synd att du ska behöva vara ensam när du är på det humöret, men du är inte helt ensam. Jag är ju här. .
    Jaoo.. tråkig..

Haha.. ja men hur ska du hjälpa mig där när jag är här????😜
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:35:09 följande:
    Jaoo.. tråkig..

Haha.. ja men hur ska du hjälpa mig där när jag är här????😜
    Jag tänkte inte så långt. Skäms. Önskar i alla fall att jag kunde hjälpa dig på något vis.
  • Gaskarl
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 08:44:01 följande:
    I get you!! Den känslan är jobbig, kåt hela dagen!! Man blir ju galen😅
    Precis där är jag nu.. 
Svar på tråden Nattens tankar