Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 17:15:35 följande:
Exakt som du besvarar- man vill få utlopp speciellt med ens partner...ibland undrar jag om det är bara jag ?? Kommer jag nånsin bli nöjd?
Hoppar som ett litet barn som får sin efterlängtade leksak/godis den önskat varje gång jag vet att ham är på G.. men det räcker inte ibland.. der börjar bra men avslutet kommer fortare än man längtat ..
Avskyr att känna den där besvikelse känslan. Det får mig att få sämre självförtroende and I hate it.
Jag har pratat med han. Han vet.. och hans besvikelse gör att jag begränsar mig o anpassar mig till honom.. när jag bara vill retas och suga av honom direkt där på matbordet eller rida honom på soffan.. hmmm..
Lite frustrerad 😅
Nä det är faktiskt inte så, du är absolut inte ensam. Men förstår din känsla att det är bara du i hela världen som har det så. Och ja, detta gör också att man blir frustrerad för att man har ingen att få dela sina tankar med nån. Rätt av dig att du vänder dig hit. Men man får också räkna med att det finns vissa som vill dryga sig eller bara sätta tummen ner på ens kommentar. Försök bara att glömma det, låt det rinna av dig.
Om du nånsin kommer bli nöjd? Ja, det är svårare att svara på tyvärr. Jag hoppas verkligen att du kan kommunicera vad du känner och vill med din sambo.
Ja, man blir som en liten unge igen när det äntligen visar sig att sin partner visar att de är sugen o kåt och vill ha närhet. Men alltid lika tråkigt när det tar slut väldigt snabbt.
Försök och hitta nåt som stärker dig som får dig att må bra och att självförtroendet ökar. För det är inte ditt fel.
Vad ger han dig för svar när du pratar med han?
Alltså dessa sexiga tankar kan verkligen ta över en fullständigt - det är just där och då man vill få utlopp för sina djuriska o kåta känslor.
Trust me I know how you feeling!🤭