Varför gillar så många Trump?
Missförstår jag dig?
Oavsett vilka förvirrade tankar du odlar inom dig själv, oavsett att du inte klarar förstå det uppenbara, så är i vart fall jag och UNHCR överens.
FN:s eget flyktingorgan är uppenbarligen inte överens med dig i dina förvirrade tankar.
"Flyktingar är människor som flyr från väpnade konflikter eller förföljelse.
... de tvingas fly över en gräns för att söka skydd i ett närliggande land? / UNHCR
Utan att ens kolla är jag helt säker på att UNHCR delar min uppfattning att det INTE råder krig eller någon form av väpnade konflikter i Danmark.
Jag känner mig helt trygg i att UNHCR:s tankar mycket väl stämmer överens med flyktingkonventionen.
Detta oavsett vad du lyckas inbilla dig själv i dina förvirrade tankar. Om du inte känner dig trygg med UNHCR:s tankar så måste jag be dig vända dig direkt till dem gällande på vilket sätt du anser att de ska förändra sina tankar.
Jag känner inte att jag vare sig har anledning eller förmåga att hjälpa dig ändra UNHCR.
FN:s eget flyktingorgan UNHCR slår fast att:
"Flyktingar är människor som flyr från väpnade konflikter eller förföljelse.
... de tvingas fly över en gräns för att söka skydd i ett närliggande land"
Utan att ens kolla är jag helt säker på att UNHCR delar min uppfattning att det INTE råder krig eller någon form av väpnade konflikter i t ex Danmark.
Om du tycker att UNHCR har fel så får du vända dig till dem och rätta dem,
om du tror att de skulle bry sig om dina egna påhittade tolkningar.
Jag känner inte att jag vare sig har anledning eller förmåga att hjälpa dig ändra på UNHCR.
Enligt dagens SVD så är Trumps plan fred och hans mål är att så få som möjligt skall dödas. Det gäller både ukrainare och ryssar och israeler och Gazabor, Trump vill att ingen skall dödas.
www.politico.com/news/2022/05/25/trump-expressed-support-hanging-pence-capitol-riot-jan-6-00035117
The Jan. 6 select committee has heard testimony indicating that then-President Donald Trump ? after rioters who swarmed the Capitol began chanting ?hang Mike Pence? ? expressed support for hanging his vice president, according to three people familiar with the matter.