• Anonym (massage)

Vågar inte gå till massage

Jag tycker om massage men vågar inte gå till massage för att jag vet att jag har lätt att få erektion när folk tar på mig och så. 

Tänkt tanken flera ggr att jag bara ska strunta i det om det händer men är för rädd att jag ska bli utkastad, få utskällning, anmälan eller vad som. 

Klart man kan ta på sig tightare underkläder men att tro att det inte syns är att hoppas på för mycket. Klart att det blir en större bula eller vad man ska säga hur man än gör. 

Hur gör ni andra? Någon som jobbar med massage som kan berätta mer om hur det går till? 

Tack.

• Svar på tråden Vågar inte gå till massage
  • Anonym (C)
    Konny Leggins skrev 2024-11-04 10:03:06 följande:
    Tråden handlar om att han inte går på massage.
    Jag citerade inte TS utan anonym(/). och han gick på massage för att få uppleva kvinnlig beröring.
  • Anonym (C)
    Anonym skrev 2024-11-04 10:02:27 följande:
    Jaha. Men fanns det något annat han också borde göra då?
    Så länge han inte utnyttjar kvinnor för sin egen njutning bryr jag mig inte om vad han gör.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:06:31 följande:
    Jag citerade inte TS utan anonym(/). och han gick på massage för att få uppleva kvinnlig beröring.
    Tror de flesta njuter av att få massage och går dit för att få uppleva beröring.
  • Konny Leggins
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:06:31 följande:
    Fast han går inte dit och tråden handlar om just att han inte gör det.
  • Anonym (C)
    Eurydike skrev 2024-11-04 10:08:45 följande:
    Tror de flesta njuter av att få massage och går dit för att få uppleva beröring.
    Det är ganska uppenbart att han går dit för att han inte får KVINNLIG beröring på annat sätt. Det är en j-a skillnad kring varför vanligt folk går för att få massage.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:12:15 följande:
    Det är ganska uppenbart att han går dit för att han inte får KVINNLIG beröring på annat sätt. Det är en j-a skillnad kring varför vanligt folk går för att få massage.
    Jaha? Och? Går man till en man så går man dit för att få uppleva manlig beröring och går man till en kvinna så går man dit för att få uppleva kvinnlig beröring.
  • Anonym (C)
    Konny Leggins skrev 2024-11-04 10:11:46 följande:
    Fast han går inte dit och tråden handlar om just att han inte gör det.
    Vilken han syftar du på? Jag syftar inte på TS om det inte framgått.
  • Anonym (C)
    Eurydike skrev 2024-11-04 10:14:21 följande:
    Jaha? Och? Går man till en man så går man dit för att få uppleva manlig beröring och går man till en kvinna så går man dit för att få uppleva kvinnlig beröring.
    Man går dit för att få massage och inte för att hitta substitut för att ingen kvinna vill röra honom. Jag går och får massage för att jag vill bli masserad, inte för att en man ska känna på mig. Du kanske har andra avsikter med massagen?
  • felicityporter
    Eurydike skrev 2024-11-04 10:14:21 följande:
    Exakt! Jag skulle våga påsta att de allra flesta som går till vanlig relax-massage går dit för beröringens skull.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:18:02 följande:
    Man går dit för att få massage och inte för att hitta substitut för att ingen kvinna vill röra honom. Jag går och får massage för att jag vill bli masserad, inte för att en man ska känna på mig. Du kanske har andra avsikter med massagen?
    Hur någons liv ser ut utanför massagerummet lägger jag mig inte i. Alla som går dit köper samma tjänst och så länge man inte går över någon gräns och gör något opassande så bryr jag mig inte om varför personen går dit.
Svar på tråden Vågar inte gå till massage