Hatar människor
Jag gillar verkligen inte människor.
Snabba korta möten är okej och kan t om vara kul eller så får man en fin bild av personen / personerna vilket kan vara intressant.
Men i övrigt så nej tack. Jag vill inte umgås med dom. Jag vill inte få höra om deras tyckanden och tänkanden. De är så långt bort ifrån mig än vad jag är, eller så är det tvärtom, oavsett vilket så går jag inte ihop med människor.
Jag vill få vara ifred, göra mina måsten och sedan slippa dom.
Drömmen för mig hade varit att bo med djur. I ett varmt land, odla min mat och bygga mig min egna hydda och bara få slippa människor. Visst jag kan hjälpa dom om dom är i nöd. Men sen vill jag inte ha med dom mer med att göra. I det här samhället så mår jag skitdåligt.
Folk tror att samhället här är / har med hela deras existens med att göra. De ska vifta på sina pekfinger och säga vad som är rätt eller fel konstant. De ska döma andra fast de själva är mer usla än den dom dömer.
Dom tror sig vara något för att de har pengar. Jag vill kunna få leva där pengar inte behövs. Men människan har verkligen förstört nästan hela planeten med sina pengar, fabriker samt vägar överallt.
Varje dag dör något djur och människor anser sig vara gudar. Fy fan mår illa så jävla trött jag är på alltihop i det här samhället, Europa, ALLT!
Man ska t om bli uppläxad om att man inte ler på arbetet, för det ska man tydligen göra också minsann. Fy fan ta dig som skrev det. Du bestämmer inte över min kropp, min existens eller mitt humör. Jag gör de arbetsuppgifter som jag har blivit sagd att göra. Mer än så har vi ingenting med varandra med att göra!