Inlägg från: Anonym (Du är) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du är)

Besviken på hans penis

Anonym (Man) skrev 2024-11-03 18:08:40 följande:
    Det är förjävligt att vi män bara ses som sexobjekt och inte dom själsligt uppfyllda och unikt fina varelser vi är. *sagt med gråt i rösten*
    Vad kan man säga om kvinnors kroppar utan att det handlar om att kvinnor är sexobjekt?
    Det låter som du har sex med penisar och inte män med penisar när du uttrycker dig. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:49:57 följande:
    Nej. Det är en fysisk beskrivning av en kroppsdel.
    Det låter inte som du delar sexet med en människa utan med en penis. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:49:36 följande:
    Och var fick du det ifrån? Du har ingen aning om hur jag varken ser eller behandlar män. Att berätta om mina upplevelser är fakta och har inget att göra med hur jag ser andra.
    Det låter mer som du snackar som att manskroppen är till för din egna njutning. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-03 19:57:24 följande:
    Äntligen lite jämställt även i sängen. Hur många gånger har jag inte fått höra att jag är tjock. Nu har problemet rättat till sej och gift sedan många år med en man som gillar kvinnliga kurvor. Vågar jag nämna att han också är välutrustad :)
    Snarare ojämställdhet i sängen för dig. 
    Han accepterade din övervikt men du bara accepterade en stor kuk. 
  • Anonym (Du är)
    Äntligen lite jämställt även i sängen. Hur många gånger har jag inte fått höra att jag är tjock. Nu har problemet rättat till sej och gift sedan många år med en man som gillar kvinnliga kurvor. Vågar jag nämna att han också är välutrustad :)
    Och enligt din historia så har penisstorleken större betydelse än vikten hos kvinnor 
  • Anonym (Du är)
    Du fick ju ändå ha sex och förhållande och en man med stor kuk. 
    Hur många män med småsnoppar får en kvinna med stora bröst?
  • Anonym (Du är)
    Anonym (A) skrev 2024-11-03 21:00:23 följande:
    Skrattande
    Hur får en man snacka om kvinnor kroppar då? 
  • Anonym (Du är)
    Vad är det som är jämställt när du har sex? 
  • Anonym (Du är)
    I vilka sammanhang sa någon till dig att du var och är tjock?
    Vad låg eller ligger bakom din övervikt? 
  • Anonym (Du är)
    Kvinnor har länge snackat som att penisen är ett redskap. 
    Du snackar själv om välutrustad. 
    Man säger inte att kvinnor med stora bröst är välutrustad 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-04 11:31:22 följande:
    Ja, det håller jag med om.
    Rent visuellt, under förutsättning att kuken tillhör en man jag finner attraktiv, är det mycket mera attraktivt och tilltalar mig mycket mer att se en mycket stor erigerad kuk i jämförelse med att titta på en liten erigerad kuk.

Detta borde också de flesta män klara att förstå, särskilt eftersom män generellt påstås vara mer visuella än vi kvinnor.

Rent visuellt har man vissa preferenser, olika personer kan självfallet ha olika preferenser. Men jag är övertygad att rent visuellt föredrar näst intill alla kvinnor, alla visuella kvinnor, en stor framför en liten.
    Men sedan kan det kanske vara så att en del kvinnor inte bryr sig särskilt mycket om det visuella.

Jag förmodar att det är på ungefär samma sätt för många män, att rent visuellt betrakta kvinnokroppen, eller en eller flera kroppsdelar som man uppskattar på kvinnokroppen. Rent visuellt är jag övertygad att de allra flesta män kan känna att en kvinnokropp, eller någon del av en kvinnokropp, kan vara mer attraktiv och mer tilltalande än en annan.
    Även om skillnaden inte känns särskilt mycket rent fysiskt när man älskar med medvarandra.

Det visuella kan absolut öka upphetsningen.

Ett annat plus jag har lärt mig att jag gillar med en stor, som inte alls har med penetrationen att göra, som jag faktiskt också kan finna att det kan öka min upphetsning, är att med händer och mun leka med en större.
    För mig är känslan av kukens tyngd, och storlek, något som ökar min upphetsning när jag kelar med den och leker med den. Att känna dess avsevärda tyngd i mina händer, när det krävs två händer i stället för en, i kombination med det visuella, brukar absolut påverka min upphetsning i positiv riktning.
    För mig, alltså för min egen upplevelse, är skillnaden i känsla, och i upphetsning, betydande om jag leker och kelar med en stor i jämförelse med en liten eller en medel.
    För män så brukar det även handla om att de tänder på fler kvinnor visuellt.
    Det brukar vara lättare för en kvinna att ändra på det som anses avtändande. 

En person i tråden sa att hon är fet men ändå fick en man med en stor kuk. 
    Hur många män med småsnoppar får kvinnor med stora bröst? 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 19:42:26 följande:
    Jag tror inte att så många tar åt sig faktiskt, det är ju bara preferenser. Dessutom skulle jag gissa att några kvinnor manar på rejält med storleken på killar eftersom dom känt sig dissade i någon vikttråd eller liknande tidigare och vill ge igen.
    De ger mer igen jämfört med hur männen behandlade dom. 
    En kvinna i tråden erkände att hon hade en man som hade stor kuk när hon är fet. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 19:42:26 följande:
    Jag tror inte att så många tar åt sig faktiskt, det är ju bara preferenser. Dessutom skulle jag gissa att några kvinnor manar på rejält med storleken på killar eftersom dom känt sig dissade i någon vikttråd eller liknande tidigare och vill ge igen.
    Det är såklart dåligt när kvinnor blir behandlad dåligt för sitt utseende men det är tydligt att feta kvinnor har i allmänhet en fördel jämfört med män med småsnoppar 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 20:09:06 följande:
    Det blir svårt att mäta vem som har det värst av feta kvinnor och män med små snoppar. Men man kan mäta bitterheten och den är nog ungefär densamma.
    Det är tydligt att fetma har mindre betydelse än penisstorleken. 
    Dessutom är det inte helt omöjligt för någon att gå ned i vikt. 
    Fetman är mer visuellt medan penisen påverkar både sexet och det visuella. 
  • Anonym (Du är)
    Det blir svårt att mäta vem som har det värst av feta kvinnor och män med små snoppar. Men man kan mäta bitterheten och den är nog ungefär densamma.
    Det är få personer som säger att smala kvinnor är välutrustade. 
    Man snackar som penisar är ett redskap. 
  • Anonym (Du är)
    Det är tydligt att feta kvinnor har det lättare generellt sett än män med småsnoppar. 
    Män brukar vara intresserad i fler kvinnor än vad kvinnor är för männen. 
    Kvinnor brukar ha bättre valmöjligheter jämfört med männen. 
    Det är inte helt omöjligt att gå ned i vikt som sagt. 
    Penisen kan påverka både sexet och det visuella medan Fetman hos kvinnor påverkar mer det visuella än just sexet. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-04 20:13:50 följande:
    Du kan ha rätt..
    För det är inte fetman man har sex med utan en slida och en penis vanligen. 
Svar på tråden Besviken på hans penis