Inlägg från: Anonym (Du är) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du är)

Besviken på hans penis

Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-02 22:11:51 följande:
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
    Var otrevlig då, men du kommer säkert att få/du har säkert svårt att fungera i sociala sammanhang med andra människor 
  • Anonym (Du är)
    Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.
    Du är bitter och väl hämnas heller hur?
    Det är det som det handlar om?
    Har olika män varit taskiga mot dig? 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Hopp) skrev 2024-11-02 22:18:13 följande:

Haha förljugen skyddsängel för småkokade killar, den rollen vill jag ha! 

och sen vill jag ha sex med stora kukar i smyg som förbjuden frukt eller fetisch med mån som gillar att göra helikoptern! 

Det är inte speciellt avancerat. 
    Det enda hon behöver göra är att inte säga varför hon gjorde slut. 
  • Anonym (Du är)
    Det är inte avancerat precis nu. 
    Du verkar missa som sagt att det finns något som heter "vita lögner". 
  • Anonym (Du är)
    Der ändå du eller hon behöver göra är att använda tiden som ni sa till mannen att ni vill vill göra slut pågrund av hans penisstorlek till att hitta på en förklaring eller att ni inte säger något alls. 
  • Anonym (Du är)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:00:55 följande:
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
    För det har en mindre betydelse ifall en kvinna är smal eller fet jämfört med penisstorleken. 
    Det är inte helt omöjligt att gå från fet till smal
  • Anonym (Du är)
    juhgkn skrev 2024-11-03 14:00:55 följande:
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
    Föredra är inte samma sak som när man ogillar något, någon som föredrar exempelvis smala kvinnor före feta kvinnor kan fortvarande tycka feta kvinnor är attraktiva. 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 14:08:21 följande:
    För att dom flesta tjocka damer inte är nöjda med sina kroppar. Men jag håller med om att man måste få uttrycka olika preferenser, allt från stort paket till smala eleganta damer.
    Det finns inget som motsvarar småsnoppar för kvinnor 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:36:21 följande:

Jaha ts, nu är jag tillbaka efter en natt med en ny penis. Grovleken helt ok, men pga längden knappt märkbar ändå (så tvärtemot ditt bekymmer men fortfarande inte kul). Himla synd... Han är turligt nog grymt bra på andra saker :) Vi kommer att ses bara ett kort tag, men att ha det så här i längden? Tveksamt om man kan leva med det. Livet är för kort för halvdant sex som inte gör en riktigt nöjd.

Du snackar som penis vore en egen varelse 
  • Anonym (Du är)
    Anonym (M) skrev 2024-11-03 17:40:12 följande:
    För det första behöver du läsa på om kvinnlig anatomi. Det är många kvinnor som får orgasm genom penetrerande sex. För det andra så är det inte bara orgasmerna som räknas när man har sex. För det tredje blir det inte så jäkla kul när det knappt känns! Varken för mannen eller kvinnan.
    Och du borde läsa på om att du behandlar män som sexobjekt och inte varelser med känslor och tänkande. 
    Att män är till för din egna njutningskull. 
Svar på tråden Besviken på hans penis