Är jag för kort?
180cm anses för kort för kvinnor i Sverige idag?
180cm anses för kort för kvinnor i Sverige idag?
Du är medveten om att vi är mååååååånga korta tjejer då kvinnans meddellängd är ca 167 cm?
Så vem tycker du är för kort?
Jag är liten och petit och för mig är du alldeles för lång.
Du är inte kort. Medellängd för män är väl 1.79-1.80 så du är precis medellång.
Den snyggaste längden på killar enligt mig är 1.85.
Nej, du är inte för kort.
Jag är 170 och har flickvän (som råkar vara längre än mig) och utöver det har jag några kvinnor som är intresserade av mig. Folk som säger att man måste vara lång ljuger. Det handlar om att inte ha komplex och låta ens längd hindra än till att leva ett bra liv.
Jag är för lång för nästan allting, bilar, motorcyklar, flygplan, sängar med gavlar... Allting verkar vara konstruerat för någon som är 175 cm...
Jag är 170 och har flickvän (som råkar vara längre än mig) och utöver det har jag några kvinnor som är intresserade av mig. Folk som säger att man måste vara lång ljuger. Det handlar om att inte ha komplex och låta ens längd hindra än till att leva ett bra liv.
Jag är 188. Hade gärna velat korta ner mig till 180 dööer under. 188cm är en plåga på bio. Bussen.föygplan osv. Så vill ni tjejer ha äventyr så ta en kort kille. Den lär inte klaga på benutrymmet där den befinner sig
Mannen jag dejtar är 165cm och jag är 170cm men jag skiter verkligen i hans längd för han är snygg och har en underbar personlighet. Du är 180cm, du har knappast något att oroa dig över.