Är jag för kort?
180cm anses för kort för kvinnor i Sverige idag?
180cm anses för kort för kvinnor i Sverige idag?
Du är medveten om att vi är mååååååånga korta tjejer då kvinnans meddellängd är ca 167 cm?
Så vem tycker du är för kort?
Jag är liten och petit och för mig är du alldeles för lång.
Du är medveten om att vi är mååååååånga korta tjejer då kvinnans meddellängd är ca 167 cm?
Så vem tycker du är för kort?
Jag är liten och petit och för mig är du alldeles för lång.
För mig är du för kort efter som jag är 182 cm lång
180 är precis på gränsen, jag hade tur som träffade en man som faktiskt är en dm längre än mig.
Jag är 174 cm, använder dock aldrig klackar så 180 hade ju funkat.
180 är precis på gränsen, jag hade tur som träffade en man som faktiskt är en dm längre än mig.
Jag är 174 cm, använder dock aldrig klackar så 180 hade ju funkat.
Du är medellång. För vissa är du för kort, för vissa kanske för lång.
Jag är 172, har gärna 6-7cm klack på skorna. Exet var 176cm. Tidigare killar har varit allt från 170 till närmare 2m. Nuvarande man jag är intresserad av är strax över 180.
Jag har aldrig fattat varför det är så viktigt för många tjejer att vara kortare än sin kille. Tycker det är rätt töntigt att ha det som en dealbreaker.
Jag har aldrig fattat varför det är så viktigt för många tjejer att vara kortare än sin kille. Tycker det är rätt töntigt att ha det som en dealbreaker.
Noll problem med 180 cm. Inte heller 170 cm är ett problem. Men din fotfetish är ett jävla problem.