• Anonym (S)

Konstiga trådar

Tycker du att det är konstiga trådar här? 

• Svar på tråden Konstiga trådar
  • Anonym (Abc)

En del grejer har jag svårt för och det är det här med cuck och hotwife grejen som svämmar över flödet. Det är också enda anledningen till att jag vet att det heter så.

Sen har vi de här killarna som hatar kvinnor för att de inte får ligga. Kan vi inte bara para ihop dessa med cucksen och hotwifes så borde vi nå världsfred liksom?

• Anonym (Jeanette)
    Anonym (Abc) skrev 2024-10-26 08:32:17 följande:

En del grejer har jag svårt för och det är det här med cuck och hotwife grejen som svämmar över flödet. Det är också enda anledningen till att jag vet att det heter så.

Sen har vi de här killarna som hatar kvinnor för att de inte får ligga. Kan vi inte bara para ihop dessa med cucksen och hotwifes så borde vi nå världsfred liksom?

Superbra idé ju ! 😁👍🏻
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Jeanette) skrev 2024-10-26 09:09:01 följande:
    Superbra idé ju ! 😁👍🏻
    Ja det känns rimligt ändå!
  • Freddie K

Jo, det har blivit mycket gnäll om incels hit och dit och män som inte får ligga. De männen har en kass självbild och världsbild, sen har jag märkt att hatet mot kvinnorna har ökat. Mycket av det kommer från alla incels.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Postman
    Anonym (Jeanette) skrev 2024-10-25 15:14:09 följande:

Vad menar du för typ av trådar som är konstiga?
    En skillnad jag märkt i jämförelse mot ca 10 år sen är att det är mycket mer gnäll och missnöje. Främst från en massa incels som gnäller om kvinnor. Tröttsamt o trist. 

Finns numera väldigt många trådar där äldre kvinnor vill ha eller ligga med yngre män. Vi kan para ihop dem så blir det win-win för båda.
  • Sk007

Roligast är ändå trådar där ts frågar för att få ett visst svar men när majoriteten inte svarar som ts vill så startas en ny tråd där ts hävdar att den gamla spårade ur. 😂

• Anonym (M)
    Sk007 skrev 2024-10-26 10:55:42 följande:

Roligast är ändå trådar där ts frågar för att få ett visst svar men när majoriteten inte svarar som ts vill så startas en ny tråd där ts hävdar att den gamla spårade ur. 😂

Frågar man efter recept på pizza så vill man inte ha svar där majoriteten tjatar om att man ska laga spagetti istället.
  • Anonym (Jeanette)
    Postman skrev 2024-10-26 10:03:31 följande:
    Finns numera väldigt många trådar där äldre kvinnor vill ha eller ligga med yngre män. Vi kan para ihop dem så blir det win-win för båda.
    De trådarna har jag lyckats missa haha.
    Det kanske är för att jag inte är intresserad av sånt själv.
    Men är det sant? Jag har nog inte sett en enda vad jag kan minnas?

Kvinnorna har kanske inget emot det, men de incels som finns här vill ju ha unga, vältränade, smala, snygga fotomodeller. Tror inte de äldre kvinnorna är målgruppen dessvärre.
  • Anonym (Vy)
    Anonym (Jeanette) skrev 2024-10-25 15:14:09 följande:

Vad menar du för typ av trådar som är konstiga?
    En skillnad jag märkt i jämförelse mot ca 10 år sen är att det är mycket mer gnäll och missnöje. Främst från en massa incels som gnäller om kvinnor. Tröttsamt o trist. 

Japp, väldigt enformigt (och toxiskt) många som framställer sig som offer också.
  • Anonym (Vy)
    Postman skrev 2024-10-26 10:03:31 följande:
    har bara sett en som jag identifierar som en tvärtomtråd. så särskilt vanligt är det inte.

Att det egentligen är en tråd som är skriven av en man för att han förväntar sig att kvinnor ska stötta andra kvinnors strävan efter yngre män. Han har inte lanserat något bittert än såsom alla män som inte har möjligheter att ragga på yngre och startar trådar om det alltid gör. Än så länge håller sig den tråden inom smala preferensramar.
Svar på tråden Konstiga trådar