Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

BIM November 2024

MG98 skrev 2024-11-07 09:31:22 följande:

Jag hade tänkt att inte ens tempa eller testa alla efter plus. What a failure 🤣 Men Jo ska nog lugna ner testandet iaf, tempen vill jag nog kolla i natt iaf 🙄 
    Går den upp igen kanske jag bara ska strunta i det sen, kommer ju vara pissvårt dock! 

Jaa fattar att det är svårt!! Här kommer min kaos-gravid kurva som lite tröst 😂 ungen fyller 5 snart 
  • Anonym (En till)
    Busfia skrev 2024-11-07 10:29:19 följande:

Hello!
    tänkte joina er efter oktober tråden men har känts lite pointless då jag misstänker att jag inte haft ÄL. Skulle haft det enligt FLO 1/11 på CD 19, har försökt identifiera en stegring/ ÄL men tyvärr fick jag inget som var starkare än teststrecket. kanske missade då jag testade en gång om dagen, men har inte haft något fertilt sekret heller:/ mina flytningar har sen mensens slut varit vita och klistriga. Så känns inte hoppfullt. Nu såhär 8 dagar innan jag ska ha mens (enligt flo) så är de mer krämiga/ lite vattniga. Fick bara till det i lördags då vi var sjuka här hemma. Men vad har ni för erfarenhet gällande liksom flytningar? Måste det alltid vara äggvita? Just klistriga känns rätt kört och inte så bra för spermiernas resa. 
    (efter 30/10 så blev strecken svagare)

btw grattis alla som plussat!!!!!
    Hej!! Jag har aldrig äggviteflytningar, och har ändå två barn! brukar också få halvknepiga streck ibland på billiga LH-tester men har hittills varje månad (6 månaden jag tempar denna omgången) kunnat bekräfta ägglossning. Du har säkert bara missat LH-peaken på testen. Don?t you worry! Låter lite som att din ägglossning var före 30/10 tycker jag. Då borde du snart ha BIM? 
  • Anonym (En till)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-07 10:56:22 följande:
    Hej!! Jag har aldrig äggviteflytningar, och har ändå två barn! brukar också få halvknepiga streck ibland på billiga LH-tester men har hittills varje månad (6 månaden jag tempar denna omgången) kunnat bekräfta ägglossning. Du har säkert bara missat LH-peaken på testen. Don?t you worry! Låter lite som att din ägglossning var före 30/10 tycker jag. Då borde du snart ha BIM? 
    Såg datumen på bilden nu. Jag ändrar mitt utlåtande till 1/11 😂
  • Anonym (En till)

Hallå nu måste jag diskutera med någon! Som jag skrev tidigare har jag ju haft nån märklig känsla igår och idag likt den man har när mjölken rinner till när man ammar. Jag tog precis en dusch och testade att trycka på bröstet. Vad händer? Jo, det kommer MJÖLK! Har inte ammat barn på snart ett år och har inte läckt en droppe sen barnet var typ 1 år. TROR ni att detta kan vara ett graviditetstecken? Jag är på ÄL+8 idag.

• Anonym (En till)
    h4llon1 skrev 2024-11-07 15:12:50 följande:

Igår och idag har jag haft molande värk/?hugg? nere till vänster i magen, typ precis ovanför/nästan i?? Ljumsken? Någon annan som haft så någon gång? Undrar vad de kan vara..

Jag! Brukar ha så typ varje cykel. Har så mycket märkligt för mig i lutealfasen 😅 
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 17:32:07 följande:

Som att jag kunde hålla mig.. tog ett digitalt direkt när jag kom hem , är i chock och är överlycklig 🥹🥹🥹
    Men grattis!!! Vet att vi hade samma BIM, blir också sååå sugen på att testa!! 😍
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 20:36:40 följande:

Helskumt tog ett test till med gravidkollens 25 hcg och det va HELT blankt?!

Men VA?! Vad sjukt! 😂
  • Anonym (En till)

Någon mer än jag som ser ett svagt litet streck här? 😍😍
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-08 07:19:58 följande:
    Jag ser! 😍😍
    h4llon1 skrev 2024-11-08 07:31:40 följande:
    Jag tycker mig se en liten linje! 😍
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-08 07:35:52 följande:
    Jag ser också 🥰

Åhhhh 😍 hoppas att det utvecklar sig till ett ordentligt plus! Testet mäter 10 mlU, när hade ni vågat ta ett digitalt? 🤭
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-08 08:18:30 följande:
    Med veckor? Då hade jag nog väntat 2-3 dagar, men ultra Tidigt hade jag tagit imorgon redan 😍 allt beror ju på hur mycket hcg testen mäter 
    Jaaa exakt! Kanske värt att ta en sticka med 25 mlU imorgon och ett digitalt på söndag kanske om stickan visar positivt! Tror de mäter samma 25 mlU
Svar på tråden BIM November 2024