Busfia skrev 2024-11-07 10:29:19 följande:
Hello!
tänkte joina er efter oktober tråden men har känts lite pointless då jag misstänker att jag inte haft ÄL. Skulle haft det enligt FLO 1/11 på CD 19, har försökt identifiera en stegring/ ÄL men tyvärr fick jag inget som var starkare än teststrecket. kanske missade då jag testade en gång om dagen, men har inte haft något fertilt sekret heller:/ mina flytningar har sen mensens slut varit vita och klistriga. Så känns inte hoppfullt. Nu såhär 8 dagar innan jag ska ha mens (enligt flo) så är de mer krämiga/ lite vattniga. Fick bara till det i lördags då vi var sjuka här hemma. Men vad har ni för erfarenhet gällande liksom flytningar? Måste det alltid vara äggvita? Just klistriga känns rätt kört och inte så bra för spermiernas resa.
(efter 30/10 så blev strecken svagare)
btw grattis alla som plussat!!!!!
Hej!! Jag har aldrig äggviteflytningar, och har ändå två barn! brukar också få halvknepiga streck ibland på billiga LH-tester men har hittills varje månad (6 månaden jag tempar denna omgången) kunnat bekräfta ägglossning. Du har säkert bara missat LH-peaken på testen. Don?t you worry! Låter lite som att din ägglossning var före 30/10 tycker jag. Då borde du snart ha BIM?