BIM November 2024
En Fråga till er som plussat, hur starka är era streck på vanliga stickor? Mina stickor är från gravidkollen och nu är jag på ÄL+13. Har absolut inga symptom förutom positiva graviditetstest och utebliven mens nu
En Fråga till er som plussat, hur starka är era streck på vanliga stickor? Mina stickor är från gravidkollen och nu är jag på ÄL+13. Har absolut inga symptom förutom positiva graviditetstest och utebliven mens nu
det där är absolut solklart och tydligt för att vara innan BIM! Tycker inte du ska oroa dig över det något alls sålänge det ökar varannan/var tredje dag 🥰🙏🏼
Är det någon här som lyckats bli gravid trots lite kortare lutealfas? sist var den 10-11 dagar och känner att jag har svårt att hålla hoppet uppe 😅
Hallå! visst är det på god väg? testen ovan är från morgon och kväll sedan i söndags.
Kanske imorgon redan väl?🥹 mvh tjej som typ aldrig fått såhär ?starkt? på äl test 😂
Hmm, är det någon som fått sina graviditetstest såhär?
Vet om att strecket ska vara färgat om det är positivt. Men har ni fått så här när det varit negativt? Har bara fått blanka test när det varit negativt förut och inte såhär. 😂
Fortsätter testa mig i ett försök att stilla oro och testen ökar iaf. Men jag har typ inga symtom mer än värk i mage och rygg. V.4+2 idag och med mina tjejer mådde jag illa och kräktes tidigt. Tänk att oron aldrig försvinner 🙈