Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

BIM November 2024

En Fråga till er som plussat, hur starka är era streck på vanliga stickor? Mina stickor är från gravidkollen och nu är jag på ÄL+13. Har absolut inga symptom förutom positiva graviditetstest och utebliven mens nu

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-13 06:38:11 följande:
    Det där skulle jag absolut tyda som ett tydligt streck, jag har testat som en galning med just dom testen för att jag först inte fick utslag alls mer än typ en skugga och de tog till bim för att få ett så tydligt streck, kommer aldrig mer beställa dom för de kan inte stämma att dom mäter 25.. fick mycket tydligare på rfsu av samma urin och cb med vecko indikaror säger 2-3 nu men ändå inte så tydligt streck
    Anonym (2) skrev 2024-11-13 06:46:17 följande:
    Ser ut som det ska ☺️ viktigt att komma ihåg att inga urintest kan mäta hur mycket hcg som finns. Det är olika mycket pigment i olika test, kan till och med vara olika i samma förpackning. 🙃

Tack för era lugnande svar! Det är ju trots allt mycket starkare än i lördags så rimligtvis händer nåt där inne, även om jag inte märker något alls 😅
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-13 07:00:29 följande:

Såhär ser mitt från rfsu ut på bim+1
    Såg nu när jag gick tillbaka att mitt test hade ca denna styrkan efter att ha ?torkat? lite :)
  • Anonym (En till)
    Björkskogen skrev 2024-11-13 07:10:55 följande:
    Ser helt ok ut enligt mig oxå. Jag som har varit gravid flera ggr tidigare med riktigt jobbigt illamående skulle va glad för varje dag jag inte kände något 😂 
    Hahah jag ska försöka uppskatta det! Har historik av ganska ?enkla? graviditeter så vet inte varför jag är så brydd av att inte känna något. 😂
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-13 12:20:42 följande:
    Då är allt absolut i sin ordning, va glad och försök slappna av 🥰
    TrueResolution skrev 2024-11-13 09:51:59 följande:

det där är absolut solklart och tydligt för att vara innan BIM! Tycker inte du ska oroa dig över det något alls sålänge det ökar varannan/var tredje dag 🥰🙏🏼

Det ska jag försöka med! så himla svårt bara när jag inte känner något whatsoever 😂 såhär blev iaf ökningen när testet är torkat jämfört med i lördags, så det händer nog något där inne hahaha
  • Anonym (En till)
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-13 18:00:03 följande:

Är det någon här som lyckats bli gravid trots lite kortare lutealfas? sist var den 10-11 dagar och känner att jag har svårt att hålla hoppet uppe 😅

Jag har 12 dagar och har blivit gravid tre gånger 🤰🏼
  • Anonym (En till)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-13 17:34:06 följande:

Hallå! visst är det på god väg? testen ovan är från morgon och kväll sedan i söndags.

Kanske imorgon redan väl?🥹 mvh tjej som typ aldrig fått såhär ?starkt? på äl test 😂

När mina ser ut sådär är min peak dagen efter, ägglossning två dagar efter 😃
  • Anonym (En till)
    Emzor1 skrev 2024-11-13 20:42:13 följande:
    Tycker det ser riktigt starkt ut för att vara äl+13! Tror inte du behöver oroa dig alls🥰
    Vad skönt, tack för ditt svar ☺️
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-14 15:29:59 följande:
    Ne men hade gärna haft för tråden bf juli 2025 här på fm är inte alls aktiv 
    Jag håller med men vågar inte gå med i BF juli gruppen på fb om jag skulle råka känna nån där 😂
  • Anonym (En till)
    Björkskogen skrev 2024-11-15 06:34:36 följande:
    Ja men man vill ju så gärna va gravid 🥹 

Ungarna har smittat mig med förkylning nu lagom till helgen. Jätte kul 🥲 
    Har knappt sovit känns det som. 
    Tänker att förkylningen kan vara bra!!! Helt ärligt har jag varit förkyld alla 3 lutealfaser som sen resulterat i graviditet 😂
  • Anonym (En till)
    mothertotwo skrev 2024-11-24 00:04:43 följande:

Hmm, är det någon som fått sina graviditetstest såhär? 
    Vet om att strecket ska vara färgat om det är positivt. Men har ni fått så här när det varit negativt? Har bara fått blanka test när det varit negativt förut och inte såhär. 😂

När jag plussade på mitt första test reflekterade jag över att man såg var strecket skulle vara under väntetiden, och bara en kort stund senare var det ifyllt, svagt men det var rosa. Ditt test ser väldigt Nykissat ut? hur såg det ut efter ett par minuter? Mitt test var ett likadant haha och jag är gravid nu
  • Anonym (En till)
    Anonym (Nr3) skrev 2024-11-26 07:25:10 följande:

Fortsätter testa mig i ett försök att stilla oro och testen ökar iaf. Men jag har typ inga symtom mer än värk i mage och rygg. V.4+2 idag och med mina tjejer mådde jag illa och kräktes tidigt. Tänk att oron aldrig försvinner 🙈

Jag är snart i v 7 och har fortfarande otroligt lite symptom också! Det är nog i sin ordning ska du se 🥰
Svar på tråden BIM November 2024