Inlägg från: Anonym (Hoppas o försöker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas o försöker)

BIM November 2024

Har ägglossning typ imorgon-tisdag och har verkligen märkt det på sekretet. Det blir extremt (även förra månaden)🤣. Får ni också så? Hoppas på ett positivt test i slutet av månaden. Och så roligt att så många redan har fått det????

Anonym (En till) skrev 2024-11-10 18:33:24 följande:
    Åh vad drömmigt att se det på sekretet!!! Jag har inte sett nåt sekret sen 2019 och nu är jag gravid för tredje gången sen dess 😂😂😂
    Haha, jag har haft spiral senaste fem åren så då har jag inte haft så. Nu däremot är det som om vattenfallet kommer en gång i månaden 🤣 men det verkar ju ha gått bra för dig ändå👏🏼👏🏼

Lite random kanske men hur mår ni under ägglossning? Jag mår nämligen sämre, trött och nedstämd eller kanske mer existentiell. Samma sak förra månaden och försöker förklara det genom hormoner men borde det inte vara tvärtom vid äl?

Enl mina beräkningar har jag ÄL idag. Stämmer överens med sekret. Ändå tkr jag typ det ser lite svagt ut? Det är tester från tento. Har inga digitala, tusan också. Vad tror ni?
    Björkskogen skrev 2024-11-11 17:32:18 följande:

Bild oxå kanske, glömde den 😅

Häftigt. Sådär starkt streck har jag aldrig fått 🥲🙏🏼
    TrueResolution skrev 2024-11-11 19:02:27 följande:
    Om du har ÄL idag så bör inte testen vara positiva? Positiva test får man innan äl och därefter sker ägglossning 12- till upp till 48h efteråt, superinviduellt. verkar resten stämma har du förmodligen missat din peak i dagarna här 😊

Kan varit så att du tex testat en tid och sedan har peaken kommit ett par timmar senare och lagt sig ogen tills du testar nästa gång. Tyvärr är ju kroppen så lurig 😅 
    stämmer magkänslan så är det ju bara att tuta & köra ändå. Inte så att det sker ngn skada av ett mys för mycket, heja heja! 😂🧑🏼?🎄
    Haha ja vi har ?legat i? senaste dagarna också så hoppas. Tkr de e svårt å veta och blir lurigt av dessa test.. well well vi märker sen helt enkelt! 🤪

Lite knasig fråga kanske men hur ofta försöker ni mysa till det vid ÄL? Man vill ju inte missa!!

Björkskogen skrev 2024-11-13 06:41:09 följande:

Tempökning idag 🤩 så nu den 2 v olidligt långa väntan ????😆 ska verkligen försöka hålla distans och inte överanalysera minsta känning. Men ni vet ju hur lätt det är 😂 
    Vi har iaf tajmat myset väl, mer än så kan vi inte göra. 
    Bim blir 26/27 november. 

Då har vi BIM samtidigt! Spännande 🙏🏼

Är ju inte omöjligt att du får ett plus snart, ibland tar det längre tid för ägget att fästa (detta har jag bara läst, ta inte mina ord som sanning). Du får nog avvakta och se, men har du gjort något annorlunda för din hormonella balans denna månad? 

Anonym (T) skrev 2024-11-14 07:33:27 följande:

Det här tycker jag känns jättekonstigt? Jag har gjort två negativa test och jag har mörkröda spottings. Jag är van vid att ha spottings innan mens men inte att mensen är såhär sen?!? Det här blir fjärde dagen med mörkrött i bindan men det är inte min vanliga mens och jag har inte fått min vanliga mensvärk ännu. Min vanliga mens är mycket riklig och flödar på ordentligt. Det här är sparsamt men mer än några droppar liksom. Något mer som är konstigt är att jag inte har ont i brösten på morgonen men på kvällen är dom jätteömma??!

Väntan mellan ÄL och BIM? överanalyserar 😂 vill bara veta. Hur slutar man tänka på barnaskapandet?🥲

Svar på tråden BIM November 2024