BIM November 2024
Har BIM idag tror jag. Cykel mellan 28-30. Idag är dag 29. Lever på hoppet att få ett positivt test! Nu har jag lite rosa spottings?. Uhhh, man bara hoppas. Har någon haft det och ändå varit gravida?
Har BIM idag tror jag. Cykel mellan 28-30. Idag är dag 29. Lever på hoppet att få ett positivt test! Nu har jag lite rosa spottings?. Uhhh, man bara hoppas. Har någon haft det och ändå varit gravida?
Jag är på cd 10 idag men brukar ha ÄL runt cd 17-19 så inte börjat testa ännu eller något.
Dock försöker jag även lära mig mer om mitt fertila sekret och nu på morgonen så var det rejält med glid och jag kunde även få upp det på fingrarna och ?dra ut det? kanske 5 centimeter. (Haha sorry info, men ni fattar).
För er som kan och går mycket på ert fertila sekret - hur långt innan ÄL brukar det komma? Kan det ha varit mycket nu på morgonen för att det samlats upp under natten?
Blev inget för mig denna månad 💔 Det känns okej men lite ångestfyllt också. Önskar er lycka till alla som hoppas nu kommande dagar ☺️
Snart dags för ÄL och andra försöket här. Så kul att många fått plus! Hoppas också. Funderar på hur man ska göra denna gång. Förra månaden gick jag all in med äl-tester men det kändes bara stressigt. Samtidigt bra att veta ju😅