Inlägg från: Anonym (Hoppas o försöker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas o försöker)

BIM November 2024

Har BIM idag tror jag. Cykel mellan 28-30. Idag är dag 29. Lever på hoppet att få ett positivt test! Nu har jag lite rosa spottings?. Uhhh, man bara hoppas. Har någon haft det och ändå varit gravida?

Vallmo93 skrev 2024-10-26 08:51:25 följande:

Jag är på cd 10 idag men brukar ha ÄL runt cd 17-19 så inte börjat testa ännu eller något.

Dock försöker jag även lära mig mer om mitt fertila sekret och nu på morgonen så var det rejält med glid och jag kunde även få upp det på fingrarna och ?dra ut det? kanske 5 centimeter. (Haha sorry info, men ni fattar).

För er som kan och går mycket på ert fertila sekret - hur långt innan ÄL brukar det komma? Kan det ha varit mycket nu på morgonen för att det samlats upp under natten?

Hade sekret som ökade från en vecka innan jag fick ett positivt test. Det var MYCKET äggvite liknande dagen innan positivt ägglossningstest.
    Pandan14 skrev 2024-10-26 21:46:52 följande:
    Jahaaa Hahah tänkte nästan de, dom flesta här i gruppen blir nog precis som mig, lite maniska av det här och kan inte hålla sig från att testa, har du kollat så du testar med tidiga tester? ☺️ sen är ju vissa väldigt låg hormonerade och de kan ta flera dagar efter bim till att de ger utslag, hoppas hoppas verkligen att det är ett pluss 🙏🏽
    Ja absolut manisk.. har tyvärr inga ?tidiga tester? men borde kanske köpa ett imorgon om mensen inte dykt upp. Känns skönt att dela det med fler här på något sätt☺️
    Pandan14 skrev 2024-10-26 22:42:13 följande:
    Håller verkligen med! Jag har ett väldigt stort behov av att prata och diskutera kring hela barn grejen och när var hur osv men min man känner bara press och vill inte alls prata om det även om han vill ha en till lika mycket som jag och tycker då de är så skönt o kunna prata med er o diskutera o ställa frågor ❤️
    Ja håller med dig! Ny dag, ingen mens. Tog ett vanligt test men ingenting. Ska nog ner på apoteket och köpa ett sånt tidigt test. Tänk vilken väntan man får stå ut med 🤪 och vi har ?precis? börjat försöka. 
    Pandan14 skrev 2024-10-27 08:10:35 följande:
    Spring säger jag 😂 blir typ otålig åt dig 😂 visst är de fruktansvärt, vårt första barn gick på första försöket och nånstans tänkte jag att de skulle gå nästan lika lätt det andra nu men Ne fyfan.. 11 månader och ett missfall senare är jag fortfarande inte gravid 😭 OM de nu då inte är en nidblödning jag hade i natt men de är de säkert inte. och testade med ett äl test på morgonen och de va negativt, inte fått ett önska positivt än test denna cykeln men hoppas att de e som några har sagt här att jag måste missat min peak och att lita mer på kroppen 
    Haha Will do!

Åh, förstår att det är tufft 😔 Håller alla tummarna för dig 🙏🏼 Jag hade negativt ÄL på morgonen och positivt på eftermiddagen. Har du kollat att du ska ta det på morgonen?
    Pandan14 skrev 2024-10-27 08:23:54 följande:
    Håll oss uppdaterade 😍 testar båda som de e nu, även testat flera gånger under dagarna vissa dagar men ingenting, ska testa i em/kväll oxå. det är det som är de jobbiga med att planera in myset efter äl, att man vet inte vad man ska lita på
    Tror tyvärr mensen är på g? rosa när jag torkar mig så det var det :(
    Ah fattar. På de jag använt ska man inte testa för tidigt på morgonen iallafall!
    Pandan14 skrev 2024-10-27 09:18:45 följande:
    Oh nej :( vilka tester kör du med?
    Använt typ ?tento? pga billiga, men även clear blue rosa digitala ☺️

Blev inget för mig denna månad 💔 Det känns okej men lite ångestfyllt också. Önskar er lycka till alla som hoppas nu kommande dagar ☺️

Snart dags för ÄL och andra försöket här. Så kul att många fått plus! Hoppas också. Funderar på hur man ska göra denna gång. Förra månaden gick jag all in med äl-tester men det kändes bara stressigt. Samtidigt bra att veta ju😅

Pandan14 skrev 2024-11-05 15:43:27 följande:
    Jag tänker om man inte vill hålla på med sånt så är sex var tredje dag ett bra alternativ, man behöver inte mäta eller ta massa tester och det kommer garanterat finns spermier kvar när ägget släpper ☺️
    Ja sant, tänkte samma!
Svar på tråden BIM November 2024