BIM November 2024
jag tror inte jag är gravid men har verkligen alla symtom, speciellt igår och idag. Ont i svanken och kramper 🥹
vågar dock inte tro något.. provar imorgon igen med morgonurin
Har beräknad BIM 9/10-11.
Hade negativt idag på CB tidig test?
Vaknade med illamående idag och haft extremt känsliga bröst sen 3-4 dagar.
Såg svagt streck igår men det va ju efter en halvtimme kanske. Vågar inte tro något..
MG98 skrev 2024-11-04 12:31:53 följande:
Tyvärr kom min mens idag. Skönt då det var väntat pga symtom sista dagarna.
Har haft en regelbunden cykel på ca 27 dagar med en variation på +/- 2 dagar. Detta var första försöket och har därför tagit tag i att både testa och tempa för att lära känna mig bättre. Har tempat förut lite halvdant/sporadiskt men uppehåll på ett par år i alla fall.
Nu hade jag äl på cd 13/14 och en cykel på bara 23d. Tyder inte det på en lutealfas 9-10 dagar? Kort??? Vad kan det innebära för mig? Vet att många här har jättemycket kunskap och idéer!
Hujedamig!!
Vilken fantastiskt positiv chock! Fyfan va roligt!!!
Grattis!!! 😅😍 förstår verkligen att du är i chock!!
Idag borde vara äl + 11 ev. 10. Hade en lite successiv tempohöjning så var lite svårt att säga mer exakt.
Hade du några symtom innan du plussade?
haft ont i ländryggen i 2 dagar + svaga kramper.
idag va jag lätt illamående hela morgonen.
läst att det kan vara implantationen?
Negativt även imorse.. har 4 dagar kvar till BIM så har tappat hoppet nu 😅
Det jobbiga för mig är också att jag tar letrozol för att få ägglossning ens..
TIPS TILL ALLA!
Hittade jättebra sida där man skriver in när man har haft senaste mensen och ägglossningen. Så får man se när möjlig implantation kan ske samt när man har 5/10/20 hcg. Tänker till alla som testar tidigt 🙏🏻
https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php#chgcrit
Exempelvis här om jag haft implantation 10 dagar efter ägglossning har jag 5 hcg 4 november och 10 hcg på onsdag.
bilden följde inte med..
TIPS TILL ALLA!
Hittade jättebra sida där man skriver in när man har haft senaste mensen och ägglossningen. Så får man se när möjlig implantation kan ske samt när man har 5/10/20 hcg. Tänker till alla som testar tidigt 🙏🏻
https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php#chgcrit
Exempelvis här om jag haft implantation 10 dagar efter ägglossning har jag 5 hcg 4 november och 10 hcg på onsdag.