Inlägg från: Barnlängtan2024 |Visa alla inlägg
  • Barnlängtan2024

BIM November 2024

Yasen skrev 2024-11-03 14:49:41 följande:
    Hur långt efter kom denna streck? Jag har fått sådant och ännu starkare som kom efter >30 min utan gravidtet
    Ja det kom efter ett tag, först var den inte synlig sen (kollade medans urinet sögs upp) sen tog jag en dusch och kollade och då var det så. Men använde mig utav samma test igår och den har inte fått sådan streck. Är på ÄL-8/9 idag :)

jag tror inte jag är gravid men har verkligen alla symtom, speciellt igår och idag. Ont i svanken och kramper 🥹 

vågar dock inte tro något.. provar imorgon igen med morgonurin 
  • Barnlängtan2024
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-04 08:56:37 följande:
    GRATTIS !!😍
    Drömmenomentrio skrev 2024-11-04 07:04:33 följande:

Det stämde!!!😍

STORT grattis!
    hur långt till BIM hade du? 😍
  • Barnlängtan2024

Har beräknad BIM 9/10-11.
    Hade negativt idag på CB tidig test?
    Vaknade med illamående idag och haft extremt känsliga bröst sen 3-4 dagar. 

Såg svagt streck igår men det va ju efter en halvtimme kanske. Vågar inte tro något..

• Barnlängtan2024
    MG98 skrev 2024-11-04 12:31:53 följande:

MG98 skrev 2024-11-04 12:31:53 följande:

Tyvärr kom min mens idag. Skönt då det var väntat pga symtom sista dagarna. 

Har haft en regelbunden cykel på ca 27 dagar med en variation på +/- 2 dagar. Detta var första försöket och har därför tagit tag i att både testa och tempa för att lära känna mig bättre. Har tempat förut lite halvdant/sporadiskt men uppehåll på ett par år i alla fall. 

Nu hade jag äl på cd 13/14 och en cykel på bara 23d. Tyder inte det på en lutealfas 9-10 dagar? Kort??? Vad kan det innebära för mig? Vet att många här har jättemycket kunskap och idéer! 

Det är inte implantationsblödning du har då? 😅 
    Tänker annars att din mens är ganska tidig, är det mycket mens eller lite? Tycker du ska testa om några dagar annars ☺️
  • Barnlängtan2024
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-04 16:01:29 följande:

Hujedamig!! 

Vilken fantastiskt positiv chock! Fyfan va roligt!!! 

Grattis!!! 😅😍 förstår verkligen att du är i chock!! 

WIHOOOO!!! Jag sa ju det 🥹 för jag kollade kalendern och ba men det är ju för tidigt för mens? 😅 

STORT GRATTIS!!❤️
  • Barnlängtan2024
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-04 16:33:59 följande:
    WIHOOOO!!! Jag sa ju det 🥹 för jag kollade kalendern och ba men det är ju för tidigt för mens? 😅 

STORT GRATTIS!!❤️
    BTW, jag har också BIM 9/11. Hoppas 😢
  • Barnlängtan2024
    MG98 skrev 2024-11-04 20:17:06 följande:

Idag borde vara äl + 11 ev. 10. Hade en lite successiv tempohöjning så var lite svårt att säga mer exakt.

Hade du några symtom innan du plussade? 

haft ont i ländryggen i 2 dagar + svaga kramper. 

idag va jag lätt illamående hela morgonen. 

läst att det kan vara implantationen?

• Barnlängtan2024

Negativt även imorse.. har 4 dagar kvar till BIM så har tappat hoppet nu 😅
    Det jobbiga för mig är också att jag tar letrozol för att få ägglossning ens.. 

• Barnlängtan2024

TIPS TILL ALLA!

Hittade jättebra sida där man skriver in när man har haft senaste mensen och ägglossningen. Så får man se när möjlig implantation kan ske samt när man har 5/10/20 hcg. Tänker till alla som testar tidigt 🙏🏻

https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php#chgcrit

Exempel
    vis här om jag haft implantation 10 dagar efter ägglossning har jag 5 hcg 4 november och 10 hcg på onsdag.

• Barnlängtan2024

bilden följde inte med..

Barnlängtan2024 skrev 2024-11-05 09:36:19 följande:

TIPS TILL ALLA!

Hittade jättebra sida där man skriver in när man har haft senaste mensen och ägglossningen. Så får man se när möjlig implantation kan ske samt när man har 5/10/20 hcg. Tänker till alla som testar tidigt 🙏🏻

https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php#chgcrit

Exempel
    vis här om jag haft implantation 10 dagar efter ägglossning har jag 5 hcg 4 november och 10 hcg på onsdag.

Svar på tråden BIM November 2024