• Anonym (Jonny-Star)

Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?

Häromdagen skulle jag gå till jobbet ganska tidigt. När jag hade parkerat bilen så promenerade jag till min arbetsplats som låg 5 minuter därifrån. Jag gick förbi lägenheter och hus. I ett radhus så var det tänt och jag såg en kvinna som kanske var 35 år, såg ut som att hon bytte om. Hon hade inga gardiner eller persienner stängda. Jag stod kanske 10 meter från hennes fönster, alltså på andra sidan gatan. Jag såg att hon bara hade trosor på sig, ingen bh, men jag såg henne bara bakifrån. Och hon gick från rummet där hon befann sig till en annan del av huset, och då försvann hon för mig, kunde inte se henne mer. Men jag bestämde mig för att stanna kvar och stå och titta, för jag tänkte att hon skulle komma tillbaks till det jag antar var sovrummet? För det var fortfarande tänt. Så jag stannade kvar i 3 minuter och då kom hon in, då såg jag hennes framsida, alltså bröst och ansikte. Jag tror att hon även såg mig. Och det var faktiskt det jag ville att hon skulle göra. Och när hon såg mig så blev jag kåt av tanken på det. Sedan tig hon på sig en tröja och då var det roliga slut så jag fortsatte gå. 

Är det nått fel på mig eller hade många andra killar i min ålder också stannat kvar för att titta? Är jag normal eller kan jag ha en psykiskt åkomma? 
    Är jag en fönstertittare i själen? 

Jag har aldrig tidigare stått och tittat in genom fönster eller trakasserat någon på nått sätt. 

• Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?
  • Anonym (Y)

Keep stalking, keep the dream alive! 

• Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Y) skrev 2024-10-12 23:24:43 följande:

Keep stalking, keep the dream alive! 

Vad menar du med keep the dream alive? 
    Vilken dröm? 

Jag har sett kvinnor nakna förr och legat med kvinnor, jag är mellan 20 och 25 år. Men just detta gjorde mig så kåt. Det var nått speciellt med att stå där på avstånd och att hon skulle se mig titta. Att hon skulle känna skam eller så. Men det gjorde hon inte, hon brydde sig inte alls. Eller så såg hon mig inte. 
  • Anonym (r)

du är mellan 20 och 25, ehm nope dra den AI-biten åt andra

• Anonym (Micke)

Hade hon en härlig röv?

• Anonym (Onormalt)

Nej, det där att fan inte normalt. Du fick en kick av att hon såg dig och förmodligen blev fruktansvärt obekväm och kanske även rädd.

• Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Micke) skrev 2024-10-12 23:37:50 följande:

Hade hon en härlig röv?

Hon hade trosor och ingen string. Så jag vet inte. Jag fokuserade på överkroppen. 
  • Anonym (weg)

Inge fel på dig. Hon ville bli sedd. Annars hade hon dragit för persiennerna. Faktum är att du kan anmäla henne för det, för det kan man om en man visar sig naken i sitt hem genom fönstret. Har läst om att någon blev anmäld iallafall. Nu vet jag ju att du säkert inte vill anmäla henne. Men nej, inget är fel på dig, snarare tvärtom, konstigt om du inte skulle bli tänd av en vacker halvnaken kvinna.

• Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Onormalt) skrev 2024-10-12 23:38:41 följande:

Nej, det där att fan inte normalt. Du fick en kick av att hon såg dig och förmodligen blev fruktansvärt obekväm och kanske även rädd.

Varför får jag den här kicken då? Det är det som jag försöker komma fram till? Vad är det för fel på mig? Varför fick jag st..nd av detta när det skedde? Jag vill diskutera det psykologiska. 
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-12 23:40:49 följande:
    Varför får jag den här kicken då? Det är det som jag försöker komma fram till? Vad är det för fel på mig? Varför fick jag st..nd av detta när det skedde? Jag vill diskutera det psykologiska. 
    Gå till en psykolog. Låter som att du behöver det.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-12 23:40:49 följande:
    För att du gjorde det i smyg kanske? Eller för att du aldrig har sett en naken tjej förut?  Men det är inte normalt och stanna till och titta som du gjorde det är fan creepy
Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?