Inlägg från: Anonym (Onormalt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Onormalt)

Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?

Nej, det där att fan inte normalt. Du fick en kick av att hon såg dig och förmodligen blev fruktansvärt obekväm och kanske även rädd.

• Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-12 23:40:49 följande:
    Varför får jag den här kicken då? Det är det som jag försöker komma fram till? Vad är det för fel på mig? Varför fick jag st..nd av detta när det skedde? Jag vill diskutera det psykologiska. 
    Gå till en psykolog. Låter som att du behöver det.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:01:03 följande:
    Nu gillar jag ju nakna kvinnor, men det var inte just det som gjorde mig kåt. Det som gjorde mig kåt var att titta på henne genom hennes fönster. Och jag blev som kåtast när jag uppfattade att hon såg mig stå där och titta. Det var det som gjorde mig kåt. 
    Sök hjälp! Du måste ju inse att det där är sjukt. Du blandar in en främling i din sexualitet och vill att hon ska känna sig blottad. Jag menar det. Sök hjälp för detta så att det inte eskalerar.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:27:39 följande:
    Jag tror inte det eskalerar. Jag kan styra mina impulser - tror jag. 

Jag har haft denna läggningen sedan jag var kanske 11 år. 
    Du TROR det? Så det hör till vanligheterna att du står utanför kvinnors fönster i väntan på att bli kåt av att de känner sig blottade?
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:09:45 följande:
    Jag brukar inte stå och glo. Har aldrig gjort det tidigare, att stå och glo genom fönster.
    Fast då har det ju eskalerat. Du har nu gjort något du aldrig gjort tidigare. Du till och med väntade där på att hon skulle komma tillbaka, så att hon skulle se dig. Sök hjälp!
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:11:19 följande:
    Jag vill mer veta vad det rör sig om. Varför går jag igång på detta så mycket? Vad är grejen? 
    Grejen är att du är sjuk och därför bör söka hjälp av psykiatrin.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:24:10 följande:
    Det var nog bara det att det var första gången jag såg en naken kvinna genom hennes fönster på det sättet. Inte att det eskalerat. Det är inte så att jag aktivt letar efter det. 
    Självklart har det eskalerat.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 13:29:46 följande:
    Jag tänker inte skada någon. Sluta överdriva nu. 
    Jag har aldrig aktivt letat efter någons fönster att titta in igenom. Det var en slump och ren tillfällighet. 

Jag vill inte skada någon människa. 
    Att du vill att kvinnorna ska känna skam ÄR sjukt. Om du tjuvtittat hade jag inte sagt något, men att du stod kvar så för att skapa dessa känslor är sjukt.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Och samma igen...) skrev 2024-10-13 13:59:07 följande:

Återigen ett exempel där många av inläggen, troligen en majoritet, hade varit totalt motsatta om man byter kön på dessa två personer.

Om det varit en man i sin bostad som visade sig naken i fönstret på detta sätt så hade flera på detta forum (som vanligt) förfasat sig över den vidriga, äckliga och fasansfulla mannen som "blottade sig" på detta sätta.

Om det hade varit en kvinna som hade känt sig sexuellt attraherad av att titta på en naken man så hade flera (som vanligt) haft fullkomligt naturliga förklaringar till detta, säkerligen både fantasifulla och flera olika förklaringsmodeller, det hade varit både normalt och något fint att reagera på detta sätt, flera hade bekräftat och uppmuntrat dessa goda och fina känslor.

Alltså samma igen...

Vi har ju sett det förut, och det skulle vara utomordentligt komiskt, och mycket intressant, om TS i efterhand hade avslöjat att förhållandet i verkligheten faktiskt var det motsatta,
    att det egentligen var han själv som råkade visa sig i fönstret och att det faktiskt var en nyfiken kvinna som betraktade honom från andra sidan gatan.

Jag är 100% säker, och det har ju också visat sig i tidigare trådar, att många av inläggen och åsikterna i så fall hade varit helt annorlunda.

Jag finner det intressant och utomordentligt komiskt i de fall något liknande har avslöjats. 

Återigen ett exempel där någon bara måste försöka starta ett könskrig. Att söka upphetsning i att andra blir obekväma är inte normalt, varken för män eller kvinnor.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Och samma igen...) skrev 2024-10-13 17:45:08 följande:
    Ja, detta är ju en del av min poäng.

Om en man hade visat sig på detta sätt, även om det sker helt omedvetet, så hade flera medlemmar sannolikt förfasat sig på det sätt som jag beskriver.

Om en man råkar visa sig på detta sätt, i sin bostad, i sitt eget fönster, så hade han varit en blottande snuskgubbe i ögonen på flera medlemmar.

Vi har som sagt sett denna tydliga skillnad i tidigare exempel...

Den som känner något utta och märkligt behov av att kalla detta en könskrig får väl göra det, om hon har ett sådant behov
    Du kan inte på allvar använda ett påhittat scenario som bevis.
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Och samma igen...) skrev 2024-10-14 17:47:03 följande:
    Jag har inte försökt bevisa någonting. Vad får du det ifrån?

Jag har framfört min uppfattning som jag grundar på flera olika exempel från flera olika trådar, som jag och säkerligen flera med mig har kunnat iakttaga under många år på detta forum.

Vi är flera som har sett många olika exempel på att många medlemmar på detta forum ser helt olika på sådana här och liknande saker beroende på vilket kön det handlar om.
    Vilket egentligen är självklart och inte alls märkvärdigt eftersom alla utgår från sig själva, alltså från sitt eget kön, alla, mer eller mindre.
    Detta har också visat sig stämma i åtminstone ett par exempel där en påhittig TS medvetet har valt att presentera en händelse eller ett exempel där den har valt att växla könen i sin trådstart.
    Vilket blev riktigt intressant, och för vissa kanske lite pinsamt, när TS så småningom avslöjade sitt lilla "prank".

Om du känner att du har ett behov att förneka detta så är det helt upp till dig och för mig får du självfallet rätt till din egen åsikt.
    Men en sak är säker, det spelar ingen roll hur du än försöker så kan du inte förmå mig att ändra uppfattning och du kan inte hindra mig från att förmedla min åsikt.

Du framstår nästan som om jag kanske råkade kliva på en öm tå hos dig?
    Nej, ingen öm tå. Tror att vi alla är medvetna om att det finns skillnader mellan könen. Ingen nyhet direkt. Däremot är jag jävligt trött på den grupp som ska påpeka detta i varenda jävla tråd och försöka skapa bråk mellan män och kvinnor. Kan vi inte bara diskutera trådens ämne istället för en gångs skull? Om du är så nyfiken på saken kan du väl starta en tråd där du låtsas vara en creepy kvinna som blir kåt när hon gör män obekväma.
Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?