Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?
Nej, det där att fan inte normalt. Du fick en kick av att hon såg dig och förmodligen blev fruktansvärt obekväm och kanske även rädd.
Nej, det där att fan inte normalt. Du fick en kick av att hon såg dig och förmodligen blev fruktansvärt obekväm och kanske även rädd.
Återigen ett exempel där många av inläggen, troligen en majoritet, hade varit totalt motsatta om man byter kön på dessa två personer.
Om det varit en man i sin bostad som visade sig naken i fönstret på detta sätt så hade flera på detta forum (som vanligt) förfasat sig över den vidriga, äckliga och fasansfulla mannen som "blottade sig" på detta sätta.
Om det hade varit en kvinna som hade känt sig sexuellt attraherad av att titta på en naken man så hade flera (som vanligt) haft fullkomligt naturliga förklaringar till detta, säkerligen både fantasifulla och flera olika förklaringsmodeller, det hade varit både normalt och något fint att reagera på detta sätt, flera hade bekräftat och uppmuntrat dessa goda och fina känslor.
Alltså samma igen...
Vi har ju sett det förut, och det skulle vara utomordentligt komiskt, och mycket intressant, om TS i efterhand hade avslöjat att förhållandet i verkligheten faktiskt var det motsatta,
att det egentligen var han själv som råkade visa sig i fönstret och att det faktiskt var en nyfiken kvinna som betraktade honom från andra sidan gatan.
Jag är 100% säker, och det har ju också visat sig i tidigare trådar, att många av inläggen och åsikterna i så fall hade varit helt annorlunda.
Jag finner det intressant och utomordentligt komiskt i de fall något liknande har avslöjats.