• Anonym (Jonny-Star)

Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?

Häromdagen skulle jag gå till jobbet ganska tidigt. När jag hade parkerat bilen så promenerade jag till min arbetsplats som låg 5 minuter därifrån. Jag gick förbi lägenheter och hus. I ett radhus så var det tänt och jag såg en kvinna som kanske var 35 år, såg ut som att hon bytte om. Hon hade inga gardiner eller persienner stängda. Jag stod kanske 10 meter från hennes fönster, alltså på andra sidan gatan. Jag såg att hon bara hade trosor på sig, ingen bh, men jag såg henne bara bakifrån. Och hon gick från rummet där hon befann sig till en annan del av huset, och då försvann hon för mig, kunde inte se henne mer. Men jag bestämde mig för att stanna kvar och stå och titta, för jag tänkte att hon skulle komma tillbaks till det jag antar var sovrummet? För det var fortfarande tänt. Så jag stannade kvar i 3 minuter och då kom hon in, då såg jag hennes framsida, alltså bröst och ansikte. Jag tror att hon även såg mig. Och det var faktiskt det jag ville att hon skulle göra. Och när hon såg mig så blev jag kåt av tanken på det. Sedan tig hon på sig en tröja och då var det roliga slut så jag fortsatte gå. 

Är det nått fel på mig eller hade många andra killar i min ålder också stannat kvar för att titta? Är jag normal eller kan jag ha en psykiskt åkomma? 
    Är jag en fönstertittare i själen? 

Jag har aldrig tidigare stått och tittat in genom fönster eller trakasserat någon på nått sätt. 

• Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?
  • Anonym (maneater)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-12 23:56:02 följande:
    Jag vet. Det är nått fel på mig. Jag har känt det hela livet. Men jag mår bra i övrigt. 

Och jag har sett nakna kvinnor i verkligheten, flera gånger. Det är nått annat jag går igång på. Kanske skam och förnedring.
    Hitta någon som kan följa och uppskatta din läggning, det blir enklast så.
  • Anonym (maneater)
    Anonym (Micke) skrev 2024-10-13 01:01:12 följande:
    Att du vill se kvinnor bli förnedrade och skämmas?
    Snarare att han själv vill bli påkommen och skambelagd av en kvinna för sin kåthet.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-12 23:40:49 följande:
    Varför får jag den här kicken då? Det är det som jag försöker komma fram till? Vad är det för fel på mig? Varför fick jag st..nd av detta när det skedde? Jag vill diskutera det psykologiska. 
    Du såg en naken kvinna, blev kåt och fick stånd. Vad är det du måste ta förklarat för dig? 
  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-13 10:28:48 följande:
    Du såg en naken kvinna, blev kåt och fick stånd. Vad är det du måste ta förklarat för dig? 
    Nu gillar jag ju nakna kvinnor, men det var inte just det som gjorde mig kåt. Det som gjorde mig kåt var att titta på henne genom hennes fönster. Och jag blev som kåtast när jag uppfattade att hon såg mig stå där och titta. Det var det som gjorde mig kåt. 
  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (maneater) skrev 2024-10-13 10:23:52 följande:
    Snarare att han själv vill bli påkommen och skambelagd av en kvinna för sin kåthet.
    Nä. Jag ville att hon skulle känna skam och känna sig blottad. Det var därför jag stod kvar och inväntade henne. Jag själv känner ingen skam alls av att stå där och glo. 
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:01:03 följande:
    Nu gillar jag ju nakna kvinnor, men det var inte just det som gjorde mig kåt. Det som gjorde mig kåt var att titta på henne genom hennes fönster. Och jag blev som kåtast när jag uppfattade att hon såg mig stå där och titta. Det var det som gjorde mig kåt. 
    Sök hjälp! Du måste ju inse att det där är sjukt. Du blandar in en främling i din sexualitet och vill att hon ska känna sig blottad. Jag menar det. Sök hjälp för detta så att det inte eskalerar.
  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Onormalt) skrev 2024-10-13 12:16:40 följande:
    Sök hjälp! Du måste ju inse att det där är sjukt. Du blandar in en främling i din sexualitet och vill att hon ska känna sig blottad. Jag menar det. Sök hjälp för detta så att det inte eskalerar.
    Jag tror inte det eskalerar. Jag kan styra mina impulser - tror jag. 

Jag har haft denna läggningen sedan jag var kanske 11 år. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:02:00 följande:
    Nä. Jag ville att hon skulle känna skam och känna sig blottad. Det var därför jag stod kvar och inväntade henne. Jag själv känner ingen skam alls av att stå där och glo. 
    Då är det ju en helt annan sak än det jag skrev om tidigare. För mig handlar det om att känna sig bekväm i sin kropp och inte att känna skam. 
  • Anonym (Onormalt)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-13 12:27:39 följande:
    Jag tror inte det eskalerar. Jag kan styra mina impulser - tror jag. 

Jag har haft denna läggningen sedan jag var kanske 11 år. 
    Du TROR det? Så det hör till vanligheterna att du står utanför kvinnors fönster i väntan på att bli kåt av att de känner sig blottade?
  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Onormalt) skrev 2024-10-13 13:00:29 följande:
    Du TROR det? Så det hör till vanligheterna att du står utanför kvinnors fönster i väntan på att bli kåt av att de känner sig blottade?
    Jag brukar inte stå och glo. Har aldrig gjort det tidigare, att stå och glo genom fönster. Jag gjorde det bara då när jag hade vägarna förbi kan man säga. Det var en ren slump, jag var på väg till jobbet och tittade åt sidan, och såg henne. Då stannade jag kvar för att titta mer. 

Det var mer att när man gick i skolan, när man var liten, så gick man igång på att se klasskompisar nakna. Då var man ju 11-13 år. Man kunde gömma sig och spionera i deras bastu som de aldrig använde, men som hade direkt insyn till duscharna. Sista gången jag gjorde det så var det en klasskompis som duschade, hon var sist kvar av någon anledning. Vi kan kalla henne Saga. Så då ville jag att hon skulle veta att jag såg henne, så jag gick ur bastun och in där hon duschade och sa nått i stil med hej Saga. Då var jag väl 13 år tror jag. Då blev jag väldigt kåt av tanken att hon stod där och att jag kom in och blottade henne. 

Men utöver det lilla i grundskolan, oskyldiga saker, så har jag aldrig gjort nått. Jag har inte för avsikt att vare sig trakassera någon eller begå nått brott. Jag kan styra mina impulser. 
Svar på tråden Är jag en fönstertittare i själen? Blev kåt - nått fel på mig?