30 år med det sämsta knullet.
Fan fan skall man ta sig till?
Fan fan skall man ta sig till?
Hon är väl trött och stressad, känner sig kanske intr sedd? Prata!
Du dömmer ut alla kvinnor över 50 från hur din fru beter sig i er relation? Jag tappade inte lusten vid 50, snarare tvärt om faktiskt och jag vet flera av mina vänninor som känt samma.
Din fru går igenom klimakteriet, det påverkar hennes hormoner och kan mycket väl vara orsaken till att hon tappat lust eller har problem med underlivet eller andra symptom som gör att lusten påverkas. Men det kan också vara så enkelt att det är tristess och missnöje i er relation och/eller sexliv som orsakar det. Att kommunicera är ett bra första steg för att förstå varandra, det borde ni väl ändå kunna göra efter 30år ihop?
Precis. Handlar ju om HUR och VAD man säger.
Vissa verkar ju tex; Hallå! Nu var det faktiskt hela en heeeel veckan sedan du släppte till! Jag har faktiskt behov! När ska du släppa till egentligen, du är så tråkig!?? glöm att jag ta disken fler gånger!! Nu går jag ut i garaget och dricker öl!! Och DU lagar maten!
Så otroligt tragiskt
Ditt behov! BEHOV! Komma till! Hon LÅTER MIG komma till.
Hör du inte själv hur fel det låter? Jag hoppas på riktigt att du inte sagt ett av de orden till henne utan att det bara är något du säger här på nätet.
Prata aldrig om behov eller komma till med en tjej. Hur hade du själv känt? Om hon ville ta dig där bak? Släpp till för hon har behov? Samma sak
Hon släpper till, en gång i veckan. Så tragiskt! Hade någon ens sagt ordet behov hade den alerig fått röra mig överhuvudtaget. Gå och dra i den istället, så hade jag känt. Ens kropp är ingen rättighet. Behov kan du fixa själv med din hand.
Hade kastat ut en sån med huvudet före
Ditt behov! BEHOV! Komma till! Hon LÅTER MIG komma till.
Hör du inte själv hur fel det låter? Jag hoppas på riktigt att du inte sagt ett av de orden till henne utan att det bara är något du säger här på nätet.
Prata aldrig om behov eller komma till med en tjej. Hur hade du själv känt? Om hon ville ta dig där bak? Släpp till för hon har behov? Samma sak
Hon släpper till, en gång i veckan. Så tragiskt! Hade någon ens sagt ordet behov hade den alerig fått röra mig överhuvudtaget. Gå och dra i den istället, så hade jag känt. Ens kropp är ingen rättighet. Behov kan du fixa själv med din hand.