30 år med det sämsta knullet.
Anonym (abc123) skrev 2024-10-11 22:05:49 följande:
Jag gör stor skillnad på att få "komma till" och "komma intill". Hon har ju förstått mitt behov och erbjuder mig att få komma till sådär en gång i veckan (på en tid som hon bestämmer - det är också det som gör henne till det sämsta knullet). Jag vet inte men någonting tycks hända biologiskt med kvinnor efter 50. Sedan är jag fullkomligt medveten om att jag är ett lågvattenmärke. Jag är det som markerar innan du når botten.Du dömmer ut alla kvinnor över 50 från hur din fru beter sig i er relation? Jag tappade inte lusten vid 50, snarare tvärt om faktiskt och jag vet flera av mina vänninor som känt samma.
Din fru går igenom klimakteriet, det påverkar hennes hormoner och kan mycket väl vara orsaken till att hon tappat lust eller har problem med underlivet eller andra symptom som gör att lusten påverkas. Men det kan också vara så enkelt att det är tristess och missnöje i er relation och/eller sexliv som orsakar det. Att kommunicera är ett bra första steg för att förstå varandra, det borde ni väl ändå kunna göra efter 30år ihop?