• Anonym (abc123)

30 år med det sämsta knullet.

Fan fan skall man ta sig till?

• Svar på tråden 30 år med det sämsta knullet.
  • Anonym (Ja du...)

Ja du, jag tycker du först och främst skall sluta skambelägga din hustru eller make för att ha vart kass i sängen i 30 år. Ert sexliv beror även på dig.

Efter det vet jag inte.

• Anonym (G)

Kan du säga annat än att det är självförvållat?

• Anonym (abc123)
    Anonym (Ja du...) skrev 2024-10-10 22:35:57 följande:

Ja du, jag tycker du först och främst skall sluta skambelägga din hustru eller make för att ha vart kass i sängen i 30 år. Ert sexliv beror även på dig.

Efter det vet jag inte.

Ja, jo, jag har nog försökt på alla de sätt. Men sedan vi fick barn så tycks allt ha torkat ihop. Klimakteriebesvär osv. etc.Jag borde ha sett de komma!
  • Anonym (Knoll-Knolla)

Ditt eget ansvar.

• Anonym (?)

Varför låta det gå så långt som 30år? Ni kanske behöver hjälp från sjukvården, t ex kanske din fru kan få något mot klimakteriebesvär. Eller hjälp från terapi eller sexolog

• Anonym (Mijau)

Gud vilken pismt kommentar och inlägg! 30 år antar att du är minst 50 år och inte än har listat ut om sex och samlevnad. Tror du att du är någon drömperson?

• New  Dawn

Det är ditt eget val 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (?) skrev 2024-10-11 10:24:53 följande:

Varför låta det gå så långt som 30år? Ni kanske behöver hjälp från sjukvården, t ex kanske din fru kan få något mot klimakteriebesvär. Eller hjälp från terapi eller sexolog

Knappast klimakteriebesvär som är deras problem. Man har inte klimakteriebesvär i 30 år... 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (?)
    New Dawn skrev 2024-10-11 19:30:16 följande:
    Knappast klimakteriebesvär som är deras problem. Man har inte klimakteriebesvär i 30 år... 
    Har jag väl inte påstått heller. Men just nu nämner han klimakteriebesvär bl a.
  • New  Dawn
    Anonym (?) skrev 2024-10-11 20:41:04 följande:
    Har jag väl inte påstått heller. Men just nu nämner han klimakteriebesvär bl a.
    Och det är föga relevant om problemen pågått i 30 år.
Svar på tråden 30 år med det sämsta knullet.