ClumsySmurf skrev 2024-10-07 17:03:44 följande:
Mandel skrev 2024-10-07 16:04:37 följande:
För att personer som är så dumma att de frågar något som de egentligen inte vill ha ett ett ja svar på inte kommer nöja sig med ett "det är min ensak" för det tar de direkt som ett ja och så är karusellen igång.
Moralisk skyldighet?
näe, kanske inte, vet inte, är man verkligen kompatibla om tycker att man behöver ljuga?
Om någon frågar och sen går och tjurar så har h*n frågat något h*n inte ville ha svar på men det är ju inte alltid så och den som ljuger vill ju inte bli bortvald.
Vad hade svaret blivit om TS varit en manlig oskuld som funderat på att ljuga?
Brukar inte svaret bli att lögner inte är ok?
TS skyddar inte bara partnern känslor, TS skyddar också sej själv och relationen, är det någon som rationaliserar en lögn när TS menar att det är för att skydda partnern?
Jag har hela tiden promotat här på fl att manliga lite äldre oskulder ska hålla tyst om det och absolut inte ta upp det innan sex.
Jag har hela tiden hävdat att man kan vara nervös och misslyckas totalt oavsett om man är oskuld eller inte när man har sex med någon ny.
Fokusera istället på att vara lyhörd och fråga vad hon vill ha, be henne föra din hand för att visa osv just för att fokusera på viljan att göra rätt fast man är nervös.
Jag skulle inte få för mig att ens fråga någon som passerat 25-30 om den är oskuld när vi ligger med varandra. Gillar jag honom får jag väl ge det några gånger och se om han är lyhörd osv och antingen skiter han i mig och kör sitt race och jag väljer att avsluta relationen eller så vill han verkligen mitt bästa och då blir han kvar.
Finns ju gott om "erfarna" män som tror du är superbra i sängen, men som bara fokuserar på sig själva och skiter i kvinnans njutning.
Hellre en oskuld än en egoist!