• nihka

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Anonym (...) skrev 2024-10-20 17:34:57 följande:
    Nej det var inte det svaret jag diskuterade om utan det har du lagt till själv. Jag känner själv personer som påstår att sex är inget behov punkt. så det är inte så konstigt om någon skulle ha sagt det till honom i något sammanhang.
    Jag berättar om de svar personen har fått hundratals gånger av olika personer här på FL utan att någonsin förstå dem.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-20 17:45:09 följande:
    Då berättar du om något annat. Det utesluter ingenting 
    Goddag yxskaft på dig också!
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-20 18:14:23 följande:
    Du berättar ju om något annat än vad han beskriver. Att du läst det där i någon tråd utesluter ju inte vad han fått höra i någon annan tråd eller sammanhang. Eller följer du varje steg han tar så att du nu vet säkert att han aldrig någonsin fått just det svaret?
    Jag har "pratat" med den här personen såpass många gånger att jag ofta har kunnat följa konversationer där ingen har sagt att han inte har några behov men att han ändå uppfattar det så. Det inkluderar mig och jag är HELT säker på att jag aldrig har sagt att han inte har några behov. Ändå uppfattar han det så.

En del poletter har svårare att trilla ner än andra.
  • Meddelande borttaget
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-24 14:28:08 följande:
    Finns fortfarande folk som påstår att sex är inget behov, oavsett vilka konversationer du haft i andra trådar. Och du vet inte heller vem som är samma person så låt anonyma få vara anonyma ifred, den funktionen finns av en anledning och det är inte för att ni andra ska i olika trådar peka ut någon som samma person som skrev i en annan tråd. Håll dig till ämnet istället för att snöa in på person.
    Nej, det finns ingen som påstår att sex inte är ett behov utan sex är inget behov som man har rätt att få tillfredsställt. Lär dig gärna skillnaden. Annars fortsätt att tjata, tjata, tjata om hur orättvist du tycker det är att du inte får knulla. Du får i alla fall träna på att skriva.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 11:52:00 följande:

nej jag har inte tjatat om det, nu blandar du nog ihop mig med någon annan. 

Jo, jag har både läst och hört IRL de som påstår att sex är inget behov. Sen att du verkar tro att det inte existerar något annat än de trådar som just du läst, är inte mitt problem.

Inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 12:12:21 följande:
    Nähä men jag har fortfarande hört folk säga att sex är inget behov. Vad du läst på FL förändrar inte det.
    Nähä. Fortfarande inte mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 12:45:09 följande:
    Har ingenting att göra med vad jag skrev.
    Fortfarande gäller att det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.

Om du vill försvara skiten så varsågod.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 13:03:37 följande:
    Har jag sagt det då eller varför tar du det med mig?

Om du vill försvara skiten så varsågod. Det inte är mitt problem att incels på FL tjatar om att de inte får knulla.
  • nihka
    Anonym (...) skrev 2024-10-26 20:17:50 följande:
    Vad har dessa att göra med vad jag skrev? Vad du läst andra skriva på FL kan du inte hålla emot mig. Det får du ta med dem.
    Försvara skiten allt du orkar. Det finns gott om incels på FL som gnäller över att de inte får knulla så du har att göra.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?