• Anonym (Så?)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

nihka skrev 2024-12-04 20:57:55 följande:
    Du är inte skyldig någon något precis som andra inte är skyldiga dig något.
    Och då exempelvis ska det inte vara så många som taggar andra personer när det handlar om män som inte  sex på en nyhetssajts facebooksida för det skulle vara kul när någon man inte har sex.
    Jag har rätt att få klaga det dom berör en.
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-04 20:57:55 följande:
    Du är inte skyldig någon något precis som andra inte är skyldiga dig något.
    Då borde sex och förhållande fungera annorlunda först.
    Inte mitt fel hur det ser ut och du borde räkna med att jag kan ha egna åsikter hur det påverkar mig.
  • Anonym (Så?)
    Fiona M skrev 2024-12-05 21:21:44 följande:
    Vi som har sex brukar oftast tycka om att hjälpa varandra att få det tillsammans.
    Kanske din attityd behöver justeras.
    Och hur hjälper du personer som inte har en sexpartner?
    När kvinnor brukar ha sex så handlar det inte om att hjälpa någon annan.
    Fokus är på de själva när de har sex.

Det är mycket lättare för en kvinna att få en man att få orgasm än tvärtom.
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Aaa) skrev 2024-12-07 15:03:11 följande:
    Ja det är bra!
    Småväxta män med dåligt psyke och med en liten kuk 
    bör försvinna ur genpoolen, då de inte tillför mänskligheten något bra 
    Du skämtar heller hur?
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 16:26:18 följande:
    Varför skulle någon "hjälpa" någon som inte har en sexpartner? Var och en är själva ansvariga för sina relationer.
    Och då hade jag rätt om det som jag tog upp
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 16:16:36 följande:
    Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
    Då handlar det om att pågrund av din bitterhet då klarar du inte av att höra någon kritik. 
    Om du inte får som du vill så måste andra straffas också.
  • Anonym (Så?)
    Fiona M skrev 2024-12-07 15:32:46 följande:
    Varför skulle hag hjälpa en person som inte får en sexpartner? HUR tycker du jag skulle hjälpa den?

Det jag menar är att sex är ett samspel mellan samtyckande personer. Finns det inte ömsesidighet blir sexet inte bra, och då kommer man förmodligen inte ha sex igen -varför skulle man ha det med en person som inte bryr sig om en?
    Eftersom du hela tiden proklamerar hur oviktig kvinnans orgasm är blir det ÄNNU en grej som gör att du inte får ligga. Varför skulle en kvinna kasta bort tid på dig?
    Det är ett anonymt forum.. Jag jämför bara med att det är ingen rättighet heller och man har eget ansvar för sin orgasm vid sex också. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-07 16:16:36 följande:
    Visst. Du har rätt att klaga på att andra knullar när du inte får till det. Sprid din bittterhet allt du orkar och få än fler personer att vända dig ryggen.
    Du snackar om rättigheter och lagar och sedan accepterar du inte om man får ha egna åsikter om hur sex påverkar en. 
  • Anonym (Så?)
    Fiona M skrev 2024-12-07 15:32:46 följande:
    Varför skulle hag hjälpa en person som inte får en sexpartner? HUR tycker du jag skulle hjälpa den?

Det jag menar är att sex är ett samspel mellan samtyckande personer. Finns det inte ömsesidighet blir sexet inte bra, och då kommer man förmodligen inte ha sex igen -varför skulle man ha det med en person som inte bryr sig om en?
    Eftersom du hela tiden proklamerar hur oviktig kvinnans orgasm är blir det ÄNNU en grej som gör att du inte får ligga. Varför skulle en kvinna kasta bort tid på dig?
    Och det handlar inte alls om att hjälpa andra.
    Syftet är bara att man ska gynna sig själv på olika sätt. 
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-04 20:54:46 följande:
    Du låter extremt bitter. Ingen ska få knulla om inte du får det.
    Och om du inte får som du vill så ska andra bestraffas också. 
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?