• Anonym (jaha)

Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?

Henrik Brandao Jönsson blev idag utkastad från en radiostudio efter han gav rådet till osäkra män att åka till Köpenhamn och köpa sex. Han menade att sexköp är helt normalt i de flesta andra länder än Sverige.

Jag förespråkar inte sexköp, men det går inte förneka att förbudet mot sexköp i Sverige gör män mer desperata på nätet, ökar kvinnors valmöjligheter att välja bort män och leder till att många män stängs ute helt från att ha sex (trots att de inte ens hade velat köpa sex om de kunde).

Är det bra att kvinnor bestämmer allt om vilka män som får komma till och vilka som inte får göra det i Sverige? Ska män acceptera att de inte har någon makt att påverka det?

• Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (U) skrev 2024-12-28 13:37:59 följande:
    Skrivet som hämnd för att du får mothugg eller hur?
    Verkar så
  • Anonym (Så?)
    nihka skrev 2024-12-28 21:15:04 följande:
    Det går också att påstå att allt handikapp ska vara rättvist eller ingen rättvisa för någon när det handlar om handikapp. Om man är fullständigt körd i huvudet. 
    Eller att man påstår att det är enbart orättvist när du missgynnas för du tänker på dig själv. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-28 23:41:58 följande:
    Eller att man påstår att det är enbart orättvist när du missgynnas för du tänker på dig själv. 
    Du tänker på dig själv i ditt resonemang 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-28 23:43:13 följande:
    Hen tänker snarare mer på sig själv. 
  • Anonym (Så?)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-28 23:43:13 följande:
    Har jag sagt att han skulle vara dum i huvudet? 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-28 23:49:07 följande:
    Har jag sagt att han skulle vara dum i huvudet? 
    Var har jag påstått det?
  • Anonym (U)
    Så nu är det hämnd igen?
  • nihka
    Eller att man påstår att det är enbart orättvist när den som har ett handikapp missgynnas för den tänker på sig själv.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • molly50
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-28 23:47:50 följande:
    Hen tänker snarare mer på sig själv. 
    Och det gör inte du,menar du?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Så?) skrev 2024-12-27 11:55:54 följande:
    Orgasm vid sex är en rättighet menar du?
    Då du menar att en kvinna kan gå till en domstol ifall hon får inga orgasmer vid sex och kan stämma männen pågrund av det? 
    Låter verkligen festligt att ligga med någon som pratar om rättvisa och skyldigheter när det gäller sex och inte verkar bry sig det minsta om den andra personen.

Haft själv haft massor med sex under julledigheten och som flesta gånger har vi kommit varsin gång forum en snabbis en morgon. Hoppas hon inte stämmer mig nu.
Svar på tråden Är det bra att kvinnor bestämmer vilka män som får ha sex i Sverige?