• Anonym (Nr1)

Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?

Måste ni kvinnor vara hårda och tuffa?

• Svar på tråden Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?
  • Anonym (Bu)

Blandar du ihop självständig med hård och tuff?

• Anonym (K)

Vi vill helt enkelt inte någon skit från er män något mer. Vi har blivit mer självsäkra och vågar ta mer plats. Deal with it.

• Anonym (Jovars)

Jag är ödmjuk. Inte för att det är så ödmjukt att påpeka det. Men jag anar att jag och TS har olika syn på vad ödmjukhet är, så jag blir gärna upplyst om vad TS menar. 

• Anonym (Rak-svararen)
    Anonym (K) skrev 2024-10-05 22:23:52 följande:

Vi vill helt enkelt inte någon skit från er män något mer. Vi har blivit mer självsäkra och vågar ta mer plats. Deal with it.

Yes, we will deal with it.

Utländska kvinnor, AI-flickvänner, Sex-dockor har eller kommer att öka explosionsartat.

• Anonym (Nr1)

Så priset för att vara självständig, och inte ta skit, är att vara hård och tuff?

• Anonym (Me)

Man kan va själv ständig å vet va man vill , utan å bli dryg! 

• Anonym (K)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-10-05 22:29:38 följande:

Yes, we will deal with it.

Utländska kvinnor, AI-flickvänner, Sex-dockor har eller kommer att öka explosionsartat.

För all del, kör på. Jag har redan en sambo som är man nog att hantera mig. Men om du vill gegga ner en sexdocka för resten av livet så kan jag bara önska dig all lycka med det.
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (Jovars) skrev 2024-10-05 22:29:34 följande:

Jag är ödmjuk. Inte för att det är så ödmjukt att påpeka det. Men jag anar att jag och TS har olika syn på vad ödmjukhet är, så jag blir gärna upplyst om vad TS menar. 

Mjuk och följsam, litar på sin man. Mannen är Nr 1. 
  • Anonym (SL)

Var har männen som inte betraktar kvinnorna som en homogen massa tagit vägen?
    Flört

Svar på tråden Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?