Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?

Vi vill helt enkelt inte någon skit från er män något mer. Vi har blivit mer självsäkra och vågar ta mer plats. Deal with it.

• Anonym (K)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2024-10-05 22:29:38 följande:

Yes, we will deal with it.

Utländska kvinnor, AI-flickvänner, Sex-dockor har eller kommer att öka explosionsartat.

För all del, kör på. Jag har redan en sambo som är man nog att hantera mig. Men om du vill gegga ner en sexdocka för resten av livet så kan jag bara önska dig all lycka med det.
  • Anonym (K)
    Dr Nail skrev 2024-10-05 22:37:51 följande:
    De där sexdockorna kan vara läskigt realistiska i dessa dagar. Man kan leva ut sina mörkaste fantasier som är inte ens lagliga med en människa. Det är framtiden det
    Låter toppen. Ha så kul. Kom ihåg bara att ha en plan för hur du ska kasta bort dom sen, sett artiklar där folk trott att det varit en död kropp.
  • Anonym (K)
    Dr Nail skrev 2024-10-05 22:51:42 följande:
    Vi kommer behöva en återvinningskategori. Eller kanske de sorteras som plast 
    Tror att de är gjorda av silikon these days 
  • Anonym (K)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-06 00:03:19 följande:
    En måste vara familjens överhuvud. Då är mannen bäst lämpad. Mannen har bättre psyke
    Det är totalt felaktigt faktiskt. Forskning visar på att kvinnor är mer lämpade för ledarskap än män. Har träffat många män i mina i dagar, och ni är faktiskt inte så klipska som ni så gärna vill tro.
  • Anonym (K)
    Anonym (GirlyGirl) skrev 2024-10-07 02:16:36 följande:

Detta hade varit en härlig tråd om den inte var skapad för att trolla. 
    För faktum är att samhället har förändrats och förändras. Till något super härligt. Allt fler kvinnor tar plats och klarar sig själva. Så bra! 
    Se det så, människor kan välja att leva tillsammans. Inte för att dom måste, utan för att dom vill. 
    Ekonomin styr inte längre på samma vis, och sätter främst kvinnor i utsatta positioner. 

Tror nog att det är det killarna stör sig på. Nu när kvinnor har en valmöjlighet så har de insett att ingen kvinna väljer dem.
  • Anonym (K)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-09 22:19:38 följande:
    Kvinnor har alltid haft en valmöjlighet 
    Om du tror det så är du verkligen totalt verklighetsfrånvänd. Kliv ur din kvinnohatsbubbla och börja bilda dig.
  • Anonym (K)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-09 23:05:15 följande:

Hur kommer det sig att dåliga val av kvinnor skylls på männen? Alltför många kvinnor sitter ensamma med barn, eftersom deras dåliga män har övergivit dom. Varför väljer kvinnor dåliga män, när kvinnan har valmöjlighet?

Så om jag förstår dig rätt: En man som överger sitt barn, det är inte mannens fel. Utan det är kvinnans fel för att hon lät sig luras att han var en bra människa? 

Är det samma med alla kvinnor som blir mördade av män i deras närhet? 
Svar på tråden Var har alla ödmjuka kvinnor tagit vägen?