No contact funkar det
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
Usch vad desperat du är. Hon har säkert redan hittat en ny man att roa sig med. Du borde jobba på att inte hamna i samma mönster i nästa relation du hamnar i men det kommer inte vara med ditt ex.
OM det ska finnas en chans att försöka igen så hade inte jag velat att du ska vänta utan du ska så snabbt som möjligt visa att du vill förbättra det som gick fel. Väntar du så tolkar jag det som att du inte var så intresserad.
Från en som haft liknande tankar och funderingar.
Hör av dig när du inte längre känner behovet samt viljan att du vill ha tillbaka ditt ex, det ger ärligast chans till att starta på något nytt, ifall ni känner för det då.
Sålänge. Varför vill du vara med någon som inte vill vara med dig?
Det låter iaf positivt, men det omöjligt att veta om hon menar det hon säger eller bara tycker synd om dig, älskar dig som en bror/vän. Men OM det stämmer så kan det finnas en chans.
Det bästa är att bara försöka gå vidare i livet, och jobba på att bli sitt bästa jag. Det innebär som sagt ingen kontakt. Om hon sedan vid något tillfälle ser dig som en bättre, lyckligare, gladare person så har dina chanser ökat, om hon har några känslor kvar dvs. Om inte så har du förhoppningsvis blivit stark och lycklig i dig själv och kan gå vidare ändå.
Men om vi skulle tala om odds, så är det bästa alternativet.
OM det ska finnas en chans att försöka igen så hade inte jag velat att du ska vänta utan du ska så snabbt som möjligt visa att du vill förbättra det som gick fel. Väntar du så tolkar jag det som att du inte var så intresserad.