No contact funkar det
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
OK förstår. Du är i den underliggande kategorien. Den där som sätter kvinnor på pedistal. Jag gjorde det med när jag var ung. Men sedan har man ju mätt de som vänder hela sin världsbild om vad en kvinna kan göra. En del är riktiga psykfall. Många tror att endast deras känslor är det som ska gälla. Samt en del är extremt irrationella samt hotfulla. Och något dessa har gemensamt är att ingen av dom är skyldiga till någonting.
Så ett tidigare X/Ragg som skulle knivhugga hunden för hon ville ha mig men inte hunden var fortfarande den "stackars kvinnan och helt oskyldig" enligt din teori.
Väx upp. Ts gör fel och tänker fel. Det har jag försökt påtala till han. Men det du gör är än värre. då du dömer och drabbar många fler än vad ts gör med sina idiotiska tankar.
Det låter iaf positivt, men det omöjligt att veta om hon menar det hon säger eller bara tycker synd om dig, älskar dig som en bror/vän. Men OM det stämmer så kan det finnas en chans.
Det bästa är att bara försöka gå vidare i livet, och jobba på att bli sitt bästa jag. Det innebär som sagt ingen kontakt. Om hon sedan vid något tillfälle ser dig som en bättre, lyckligare, gladare person så har dina chanser ökat, om hon har några känslor kvar dvs. Om inte så har du förhoppningsvis blivit stark och lycklig i dig själv och kan gå vidare ändå.
Men om vi skulle tala om odds, så är det bästa alternativet.