No contact funkar det
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?
Fast det där är ju väldigt svårt att svara på. Det är utifrån varje egna situation. Men kanske rent generellt 2 år om båda är singlar vid tillfället. Mitt x väntade i 8 år och då kastade jag den iväg (i or). Va fan trodde personen. O jo jag älskade den mer än allt annat. Men 8 år. Dvs 7 år av sorg ifrån mitt håll och därefter ilska.
Personen valde iallafall den första bästa i sin närhet därefter och nu levt med den i 6 år. Ja (jag kollar upp den då och då) och bara väntar på att den får sitt förnuft till fånga och ber om ursäkt och vill träffas. Men det kommer aldrig att hända.
Bara släpp det. Människor är inte allt i den här världen. Man vill nog gärna tro det, men ett djur har fått mig att skratta mer på 8 år än vad jag har gjort under nästan 30. SO FUCK HUMANITY!
Vad var anledningen till att du blev dumpad? Där ligger nämligen svaret i om det överhuvudtaget är nån idé...
Vad var anledningen till att du blev dumpad? Där ligger nämligen svaret i om det överhuvudtaget är nån idé...
På mig funkade det inte alls...
Min exman försökte på alla sätt få mig tillbaka med allt från sex till kompakt tystnad... men lönlöst .. slut betyder slut och skilsmässan var på riktigt.
Och kom inte och sej att jag ska släppa det för det hjälper inte för 5 öre jag kommer inte släppa det jag kommer inte ge upp
NEJ!
Förstår att du är i något slags panik läge nu.
Men du verkar inte vilja bättra på dina fel utan endast få grepp om det du har förlorat. Du hade henne, du tog henne för givet och nu är du villig att gå runt hennes blockader. Tror du ärligt talat, om du tar ett djup andetag och ett steg bakåt och tänker efter att det fungerar?
Eller är du kanske i panik och agerar du maniskt och skrämmande?
Som jag skrev ifrån början så är antagligen år det bästa.
Men det betyder att du måste arbeta på dig själv.
Varför tog du henne för givet ? Vad kan du förbättra ang det? Och vad fick dig att göra det ifrån början? Sådana saker som du behöver arbeta med.
Eller överdrev hon, isåfall varför vill du ha tillbaka en Drama queen?
Du är alltså redo att gå förbi hennes blockader? Dvs, du är redo att inte respektera henne "Återigen"? Ja, det låter ju som en lyckad plan INTE.
Om du var en riktigt bra partner så glömmer hon dig inte försen efter sina egna narcissisitiska drag samt misslyckanden. Ju längre tid det tar, desto bättre partner var du o ju snabbare tid det tar desto mer omognare var hon.
Men för att samamnfatta det hela; Du är i panik och beter dig irrationellt (åtminstone i dina tankar. Glöm det, acceptera, arbeta m ed dig själv och vem vet, kanske det är du som går ur det hela som den lyckliga vinnaren?