• Anonym (Hjälp)

Är min kille bög?

Jag hittade en sån här "dildo" kopplad till en duschslang som man använder för att rengöra ändtarmen hos min kille. Han har även ett gäng buttplugs oblygt framme i sitt sovrum, som han aldrig har inkluderat i vårt samlag. Vi håller inte på nämnvärt mycket med butt stuff, men ibland får han ett finger i sig. Vet inte vad jag ska mig till nu. Kan ju inte erkänna att jag har snokat hos honom. Vad ska en kille med en sån till om det inte är för att bli penetrerad där bak?? 

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym (Usch)

Ja, han är tvestjärt. 

• Anonym (anonym)

Han gillar antagligen anal stimulans och använder "dildon" som du kallar det för att skölja rent innan han stoppar i en buttplug. Det behöver definitivt inte betyda att han är bisexuell eller homosexuell. Många helt straighta män gillar anal stimulans pga av att det är en erogen zon och stimulans av prostatan kan förstärka orgasmer. Det betyder INTE nödvändigtvis att han vill ha en kuk i baken. Att han inte försöker gömma sakerna tyder på att han skulle vilja ha med buttplugs när ni har sex snarare än att han har bögsex med andra män.

Det är förståeligt om du tycker anala lekar på din kille är avtändande men att omedelbart dra slutsatsen att han är bög är lite förhastat. Vad signaturen Usch skriver kan du lugnt bortse från, hon (eller han) är ökänt homofob och älskar att använda nedsättande och bisarra termer som "tvestjärtar" och fjollor för män som inte är exklusivt heterosexuella.

Prata med din kille tycker jag.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-01 15:14:23 följande:

Han gillar antagligen anal stimulans och använder "dildon" som du kallar det för att skölja rent innan han stoppar i en buttplug. Det behöver definitivt inte betyda att han är bisexuell eller homosexuell. Många helt straighta män gillar anal stimulans pga av att det är en erogen zon och stimulans av prostatan kan förstärka orgasmer. Det betyder INTE nödvändigtvis att han vill ha en kuk i baken. Att han inte försöker gömma sakerna tyder på att han skulle vilja ha med buttplugs när ni har sex snarare än att han har bögsex med andra män.

Det är förståeligt om du tycker anala lekar på din kille är avtändande men att omedelbart dra slutsatsen att han är bög är lite förhastat. Vad signaturen Usch skriver kan du lugnt bortse från, hon (eller han) är ökänt homofob och älskar att använda nedsättande och bisarra termer som "tvestjärtar" och fjollor för män som inte är exklusivt heterosexuella.

Prata med din kille tycker jag.

Grejen är dock att jag jättegärna vill göra mer anala grejer med honom. Till en början ville han också det men sen har han helt tappat intresset för att göra det med mig. Han frågade en gång om jag kunde pegga honom och då såg jag lite förskräckt ut då det går lite över min gräns.
  • Anonym (Bög, bi, otrogen?)

Bög borde han inte vara om han har tjej. Bi däremot, vilket kan vara lättare att dölja. En annan sannolikhet är att han gillar anal stimulans, kanske mer än du kan ge honom.

Bög lär han aldrig erkänna sig som. Är han den ärliga typen fråga om han gillar båda.

• Anonym (Hjälp)

Han har för övrigt tappat intresset att ha sex med mig överlag

• Tukt

Det finns väl ett helt kartotek med förklaringar, men du väljer den, utifrån ditt perspektiv, det sämsta.
    Lite som när analsex började bli trendigt, då ansågs män som gillade att ge det, för bög också.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Bög, bi, otrogen?) skrev 2024-10-01 15:21:12 följande:

Bög borde han inte vara om han har tjej. Bi däremot, vilket kan vara lättare att dölja. En annan sannolikhet är att han gillar anal stimulans, kanske mer än du kan ge honom.

Bög lär han aldrig erkänna sig som. Är han den ärliga typen fråga om han gillar båda.

Har försökt att lirka lite. Frågat om han någongång varit med en man, men han säger nej. Kan t.o.m uttrycka sig ganska homofobiskt ibland. Vilket jag hört inte är så ovanligt att killar i garderoben gör för att dölja sig läggning
  • Anonym (Vega)

Nu jag på intet sett någon psykolog eller fritidsforskare i ämnet men anala leksaker tror jag inte kan sammankopplas med en sexuel läggning. 

Jag personligen uppskattar tex stimulans i baken av min fru när vi har sex, prostataorgasm är oerhört kraftfullt. Jag har ingen dragning sexuellt till män.

Däremot är det ibland lite tabu för straighta med just anal stimulans för män. Det ligger nog kvar från mer homofoba tidsepoker och ärvda tycken och tänk från äldre släktingar, vänner och filmer.

Men om din kille är bi, So what?! Det finns ju hur många som helst som har partners innan, det finns ju en uppsjö av kändisar som tex. David Bowie och Ola Salo. De valde ju att leva med kvinnor men har haft relationer med män.

• Anonym (åh en till)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-10-01 15:23:46 följande:
    Har försökt att lirka lite. Frågat om han någongång varit med en man, men han säger nej. Kan t.o.m uttrycka sig ganska homofobiskt ibland. Vilket jag hört inte är så ovanligt att killar i garderoben gör för att dölja sig läggning
    Varför är du med en homofob?
Svar på tråden Är min kille bög?