Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Är min kille bög?

Han gillar antagligen anal stimulans och använder "dildon" som du kallar det för att skölja rent innan han stoppar i en buttplug. Det behöver definitivt inte betyda att han är bisexuell eller homosexuell. Många helt straighta män gillar anal stimulans pga av att det är en erogen zon och stimulans av prostatan kan förstärka orgasmer. Det betyder INTE nödvändigtvis att han vill ha en kuk i baken. Att han inte försöker gömma sakerna tyder på att han skulle vilja ha med buttplugs när ni har sex snarare än att han har bögsex med andra män.

Det är förståeligt om du tycker anala lekar på din kille är avtändande men att omedelbart dra slutsatsen att han är bög är lite förhastat. Vad signaturen Usch skriver kan du lugnt bortse från, hon (eller han) är ökänt homofob och älskar att använda nedsättande och bisarra termer som "tvestjärtar" och fjollor för män som inte är exklusivt heterosexuella.

Prata med din kille tycker jag.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-10-01 15:21:24 följande:

Han har för övrigt tappat intresset att ha sex med mig överlag

Desto större skäl att prata med honom. Du kan ju föreslå att ni har med anala leksaker när ni har sex så kanske han blir mer intresserad?

Men visst finns möjligheten att han är bi och egentligen föredrar sex med män. Men eftersom han garanterat tror att du skulle reagera väldigt negativt på att han var intresserad av män sexuellt så lär han inte erkänna det om du inte gör det väldigt tydligt att du accepterar hans läggning.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-10-01 15:28:25 följande:

Vill vara tydlig med att jag inte tror att han är bög för att han gillar att få anal stimulans, däremot finner jag det märkligt att han har alla dessa grejer hemma men inte uttrycker något intresse om att det är mig han vill använda dom med. 

Hade i ärlighetens namn haft svårt att vara ihop med en kille som är bi, men hade ju inte varit en deal breaker möjligtvis. Däremot är det ju inte lika trevligt om han i detta nu är otrogen mot mig med en man.

Onani är ju en väldigt privat grej och det kan ju helt enkelt vara så att han tycker om att använda leksakerna när han onanerar men inte har intresse av att ha med dem när ni har sex.

Att han inte vill ha sex med dig behöver inte ha med saken att göra. Han kanske har fåttt minskad sexlust - även män får det ibland särskilt om de är stressade - han kanske tappat attraktionen för dig, det har gått slentrian i förhållandet, er relation kanske inte funkar så bra just nu och ni måste reda ut det, eller så kanske du förändrats fysiskt eller psykiskt så att han inte tänder på dig längre (hur gamla är ni?). Tror det är mer troligt än att han plötsligt blivit intresserad av killsex.

Överdriven homofobi är iofs ett varningstecken tycker jag.
Svar på tråden Är min kille bög?