• Anonym (Hjälp)

Är min kille bög?

Jag hittade en sån här "dildo" kopplad till en duschslang som man använder för att rengöra ändtarmen hos min kille. Han har även ett gäng buttplugs oblygt framme i sitt sovrum, som han aldrig har inkluderat i vårt samlag. Vi håller inte på nämnvärt mycket med butt stuff, men ibland får han ett finger i sig. Vet inte vad jag ska mig till nu. Kan ju inte erkänna att jag har snokat hos honom. Vad ska en kille med en sån till om det inte är för att bli penetrerad där bak?? 

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym (SERIÖST!!!!)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-10-01 14:48:02 följande:
    Är min kille bög?

Jag hittade en sån här "dildo" kopplad till en duschslang som man använder för att rengöra ändtarmen hos min kille. Han har även ett gäng buttplugs oblygt framme i sitt sovrum, som han aldrig har inkluderat i vårt samlag. Vi håller inte på nämnvärt mycket med butt stuff, men ibland får han ett finger i sig. Vet inte vad jag ska mig till nu. Kan ju inte erkänna att jag har snokat hos honom. Vad ska en kille med en sån till om det inte är för att bli penetrerad där bak?? 

Varför frågar du random personer om detta istälelt för att konfrontera din kille?!?!?!?!?!!?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (SERIÖST!!!!) skrev 2024-11-11 13:40:03 följande:
    Varför frågar du random personer om detta istälelt för att konfrontera din kille?!?!?!?!?!!?
    Oj jävlar. Sätt dig ner och andas lite...
  • Anonym (mrbig)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-11 21:19:21 följande:
    Oj jävlar. Sätt dig ner och andas lite...
    Du har all rätt att fråga hur du ska göa.
  • S c h n a

Ba' nämner: Analduschen är amazing att få bort beläggningar i badkaret med, vilken sylvass stråle! Hell no att jag kör upp den i röven.. 

Men absolut, så klart han är bög din kille Solig

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-10-01 14:48:02 följande:
    Är min kille bög?

Han är inte bög. Jag har också en analdusch och gör mig rent ändtarmen med för att inte få bajs på leksakerna.
    Jag har prostata vibrator och leker med kukdildos.
    Det är för att stimulera p-punkten.
    Lite extra stimulans skadar inte att man kan få. 
    Brukar ha en prostatadildo med pungring i mig när jag har sex med sambon och oj vilka utläsningar man får dom blir fantastiskt mycket starkare. 
  • Anonym (bi kille)

Han är nog inte bög.
    Jag har sån med och älskar tjejer. Men jag älskar även att bli stimulerad i baken av en kvinna eller en man.
    Men tänder inte i övrigt på män.

• Öppenman

Känns som stenåldern om man tror att man kan lista ut sexualitet genom att kolla vilka leksaker man gillar.

Jag tror han gillar analsex. Cool

• Lazzi

Jag såna leksaker men inte vill jag ha en kille i baken för det utan kvinnor som gäller 
    Fast svårt i min ålder o hitta kvinnor som vill leka så o typ med pegging 

• Anonym (Man i all enkelhet)

Jag hade också kunnat ha anal-leksaker. Jag ser inget konstigt med att kunna göra rent heller. Jag gillar tjejer och har alltid gjort det. G-punkten sitter ju trots allt där den sitter så oavsett om man tycker att det känns kvinnligt eller inte att stimulera analen på män så är det ju ganska många som upplever den bästa njutningen där. Jag antar att det inte är lika hårt med könsrollerna när det kommer till hushållssysslor, eller kommer han undan disk, tvätt och matlagning med att det inte känns så manligt?

Jag tror bristen på kommunikation i er relation är ett större problem än det faktum att han har leksaker för analen. ?Vad är det här för något??, ?när använder du den?? osv. Säger han att han gillar att bli påsatt av män ibland så kanske du kan börja glänta på är du bisexuell dörren.

Svar på tråden Är min kille bög?