Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Är min kille bög?

Jag hittade en sån här "dildo" kopplad till en duschslang som man använder för att rengöra ändtarmen hos min kille. Han har även ett gäng buttplugs oblygt framme i sitt sovrum, som han aldrig har inkluderat i vårt samlag. Vi håller inte på nämnvärt mycket med butt stuff, men ibland får han ett finger i sig. Vet inte vad jag ska mig till nu. Kan ju inte erkänna att jag har snokat hos honom. Vad ska en kille med en sån till om det inte är för att bli penetrerad där bak?? 

• Svar på tråden Är min kille bög?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-01 15:14:23 följande:

Han gillar antagligen anal stimulans och använder "dildon" som du kallar det för att skölja rent innan han stoppar i en buttplug. Det behöver definitivt inte betyda att han är bisexuell eller homosexuell. Många helt straighta män gillar anal stimulans pga av att det är en erogen zon och stimulans av prostatan kan förstärka orgasmer. Det betyder INTE nödvändigtvis att han vill ha en kuk i baken. Att han inte försöker gömma sakerna tyder på att han skulle vilja ha med buttplugs när ni har sex snarare än att han har bögsex med andra män.

Det är förståeligt om du tycker anala lekar på din kille är avtändande men att omedelbart dra slutsatsen att han är bög är lite förhastat. Vad signaturen Usch skriver kan du lugnt bortse från, hon (eller han) är ökänt homofob och älskar att använda nedsättande och bisarra termer som "tvestjärtar" och fjollor för män som inte är exklusivt heterosexuella.

Prata med din kille tycker jag.

Grejen är dock att jag jättegärna vill göra mer anala grejer med honom. Till en början ville han också det men sen har han helt tappat intresset för att göra det med mig. Han frågade en gång om jag kunde pegga honom och då såg jag lite förskräckt ut då det går lite över min gräns.
  • Anonym (Hjälp)

Han har för övrigt tappat intresset att ha sex med mig överlag

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Bög, bi, otrogen?) skrev 2024-10-01 15:21:12 följande:

Bög borde han inte vara om han har tjej. Bi däremot, vilket kan vara lättare att dölja. En annan sannolikhet är att han gillar anal stimulans, kanske mer än du kan ge honom.

Bög lär han aldrig erkänna sig som. Är han den ärliga typen fråga om han gillar båda.

Har försökt att lirka lite. Frågat om han någongång varit med en man, men han säger nej. Kan t.o.m uttrycka sig ganska homofobiskt ibland. Vilket jag hört inte är så ovanligt att killar i garderoben gör för att dölja sig läggning
  • Anonym (Hjälp)

Vill vara tydlig med att jag inte tror att han är bög för att han gillar att få anal stimulans, däremot finner jag det märkligt att han har alla dessa grejer hemma men inte uttrycker något intresse om att det är mig han vill använda dom med. 

Hade i ärlighetens namn haft svårt att vara ihop med en kille som är bi, men hade ju inte varit en deal breaker möjligtvis. Däremot är det ju inte lika trevligt om han i detta nu är otrogen mot mig med en man.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-01 15:25:55 följande:
    Desto större skäl att prata med honom. Du kan ju föreslå att ni har med anala leksaker när ni har sex så kanske han blir mer intresserad?

Men visst finns möjligheten att han är bi och egentligen föredrar sex med män. Men eftersom han garanterat tror att du skulle reagera väldigt negativt på att han var intresserad av män sexuellt så lär han inte erkänna det om du inte gör det väldigt tydligt att du accepterar hans läggning.
    Har tagit många initiativ till analsex, men har sedan ett tag tillbaka gett upp då jag inte fått någon respons från honom.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-01 15:35:18 följande:
    Onani är ju en väldigt privat grej och det kan ju helt enkelt vara så att han tycker om att använda leksakerna när han onanerar men inte har intresse av att ha med dem när ni har sex.

Att han inte vill ha sex med dig behöver inte ha med saken att göra. Han kanske har fåttt minskad sexlust - även män får det ibland särskilt om de är stressade - han kanske tappat attraktionen för dig, det har gått slentrian i förhållandet, er relation kanske inte funkar så bra just nu och ni måste reda ut det, eller så kanske du förändrats fysiskt eller psykiskt så att han inte tänder på dig längre (hur gamla är ni?). Tror det är mer troligt än att han plötsligt blivit intresserad av killsex.

Överdriven homofobi är iofs ett varningstecken tycker jag.
    Jag är 24 och han är 26. Har frågat honom om han inte tänder på mig längre men det är ju inget han någonsin skulle erkänna. Jag har inte förändrats nämnvärt annat än att vi båda lagt på oss ett par förhållandekilon.

Nu är han ju inte överdrivet homofobisk men det hoppar ur några grodor ur munnen ibland. Och alla som skriver att jag bara ska "fråga honom" har nog missat att vi inte bor på söder i Stockholm där alla typer av läggningar är normaliserade. Vi bor på en liten ort som är ganska genomsyrad av machokultur. Så att han skulle vara ärlig är högst osannolikt.
  • Anonym (Hjälp)
    simpleMan skrev 2024-10-01 16:29:21 följande:

Han är Bi. Jag gick samma väg ihop med min sambo. Smög fram anala saker som hon gick med på innan jag kom ut för henne. 

Men vad gör det? Ni kan ha ett fantastiskt sexliv ihop om du accepterar hans njutning. Pegging kan vara najs för er båda elöer anser du han mindre manlig för att du knullar han ist?

Ja faktiskt. Jag vill inte ha en man som står på alla fyra och jag måste knulla honom. Jag trivs i min könsroll som en typisk kvinna. Gärna lite undergiven. Jag vill ta emot, inte vara den som ger. Givetvis vill jag också ge, i form av avsugningar och som jag sa ett finger eller så. Men jag vill inte ha på mig en strap-on. Och jag vill att min man ska vara dominant som bara har intresse för kvinnokroppen, inte massa kukar i tankarna.
  • Anonym (Hjälp)
    KimLinnefeldt skrev 2024-10-01 15:55:11 följande:
    Jag förstår om du är försiktig, men jag föreslår att du testar, försiktigt. När ni har sex kan du smeka hans stjärtskåra och "råka" leka lite runt anus när du suger honom. Då kommer det att visa sig om han gillar det eller ej. Vänta tills han är riktigt upphetsad, då är han mindre hämmad. Alkohol kan också lösa upp tabun.
    Som sagt, vi höll förut på med anala grejer. Jag brukade fingra honom och slicka honom där. Men sist verkade han bara obekväm av det och har efter det inte vågat ta initiativ till det. Och det har han inte gjort heller. Men nu ser jag ju att han uppenbarligen fortfarande gillar det, bara inte med mig. 
  • Anonym (Hjälp)
    simpleMan skrev 2024-10-01 18:05:30 följande:
    Skulle du acceptera ifall ni bjuder in en kille ni båda kan ta del av då? Trekanter MMF är faktiskt väldigt najs. Eller så får du helt enkelt acceptera hans väg och hitta en annan maskulinare man som inte gillar anala saker på han
    Hade accepterat en till kille om de båda knullade mig, inte varandra. Har inge problem med att han gillar anal stimulans, men jag har problem om han tänder på män. Och jag vill inte pegga honom. Det handlar mer om mig än honom. Hur jag skulle känna mig över att spänna på honom med en löskuk. Hade inte känt mig särskilt kvinnlig.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (SERIÖST!!!!) skrev 2024-11-11 13:40:03 följande:
    Varför frågar du random personer om detta istälelt för att konfrontera din kille?!?!?!?!?!!?
    Oj jävlar. Sätt dig ner och andas lite...
Svar på tråden Är min kille bög?