• Anonym (?????)

Kvinnor som går i tights till vardags och som visar sin muff - genant?

Jag har de sista kanske 5 åren noterat att många yngre kvinnor under 30 år går runt i tränings tights. De går runt så i affärer, på stan, åker så i kollektivtrafiken, promenerar ute, dyker upp så på arbetsplatsen eller universitetet. 

Ofta till detta har de en tröja, t shirt, jacka som bara går till midjan och därför exponeras både rumpa och underliv. Då dessa tights oftast sitter väldigt tätt inpå kroppen vilket gör att konturerna av både rumpa och vulva i många fall syns väldigt tydligt. Upplever inte folk att det är genant att gå runt så? Är de medvetna om det? Känns det inte blottande att gå omkring så?

Jag kan ju förstå att de används i träning, men ute på stan och i vardagliga sammanhang? Med korta jackor eller tröjor som inte täcker för rumpa eller vulva? 

Hur ser ni på det? Är du en sån som går runt så? Är det jag som är för gammalmodig? 

• Svar på tråden Kvinnor som går i tights till vardags och som visar sin muff - genant?
  • Anonym (Kvinna)

Jag kan tycka träningstights är ok. Men dessa sömlösa? Med kort, kort tröja? Tycker det ser hemskt ut ärligt talat, kan inte ens titta. Hela underlivet syns mer än i något plagg. Nä vet inte. Är kvinna själv men skulle aldrig gå runt sådär. Tycker samma om det hade varit män som gick runt i hudtunna tights utan söm med kort tröja. Osmakligt. Stillöst. 

• Anonym (Gött)

Dom får bekräftelse och vi får en liten titt i skrevet/rumpan. 

• Anonym (Mums)

nice kvinnor får gärna klä sig så 😛😛

• Hjelm

Jag har sett många kvinnor i tajts i mina dagar, men ingen som tydligt exponerat underlivet på det sätt som du beskriver.

Du måste verkligen ha tittat noga.

• Anonym (M)

Vissa vill visa muffen, andra vill visa sina skvalpande skinkor eller dallrande lår. Oklart varför. Men blir man störd så låt bli att titta.

• Anonym (Ss)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-01 14:24:31 följande:
    En gång så ställde jag mig demonstrativt mitt emot en kvinna som stod klädd så, sedan stirrade jag nedåt mot hennes underliv med stora öppna ögon i kanske 5 sekunder, sedan gick jag snabbt vidare. 
    Är det något som vi borde diskutera så är det ditt avvikande beteende. 

Hade det varit mig du tittade på sådär så hade jag gett dig en rak höger.

Jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mig. 
  • Anonym (....)

De vill nog dra till sig blickar, kåta upp män... Jag skulle aldrig klä mig så offentligt. Åtminstone kan man ha en liten kjol över, minst till halva låret.

• Anonym (TuffBrud)

Haha! Underbart underhållande tråd. 
    Söker man efter något så hittar man det, fullt normala kläder. Skulle aldrig tänka på någons underliv pga deras kläder. 
    Låter mer som att du borde träna på att styra tankarna mot folks ansikten istället för underliv 

Hårt liv 

• hejsanhå

Äldre människor börjar bli riktigt obehagliga.

Nu har byxor som går över halva magen och ner till fötterna blivit "naket". 

• Anonym (?????)
    Anonym (Ss) skrev 2024-10-03 15:36:59 följande:
    Är det något som vi borde diskutera så är det ditt avvikande beteende. 

Hade det varit mig du tittade på sådär så hade jag gett dig en rak höger.

Jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mig. 
    Nej du hade inte gett mig en rak höger. På sin höjd hade du slängt ur dig nått i stil med "vad glor du på", tveksamt om du ens hade det. Däremot är det lätt att skriva att du hade gett mig en knytnäve, men verkligheten är en annan och det vet du med. 

För övrigt är det min fulla rätt att titta på vad fan jag vill i offentlig miljö. Om du står där och är promiskuös och blottar dig själv, så får du räkna med att det väcker blickar. Då kan man inte bli arg och hota med våld. 

Om du står där iklädd ett par tights så hela din triangel syns igenom och syns på 5 meters avstånd så tro fan att det finns en risk att det väcker förundran. 
    Vissa kvinnor har tights som har en annan passform så att inte triangeln syns, vissa har även ett underliv eller en kroppsbyggnad som gör att det inte syns. 
    Men kvinnan i fråga, eller du om vi ska vända på det, hade en muff som syntes klart och tydligt igenom tightsen. 
    Och då kände jag att jag bara behövde markera att det var porrigt och naket av henne. Jag antar att jag undermedvetet försökte förtydliga för henne på ett passivt sätt att hon stod där och blottade sig mer än vad hon kanske själv tänkte att hon gjorde. 
    Så jag kanske gjorde henne en tjänst. När hon såg sig i spegeln kanske hon insåg att det där kanske inte var så lämpligt trots allt. 
  • Anonym (?????)
    hejsanhå skrev 2024-10-04 02:43:22 följande:

Äldre människor börjar bli riktigt obehagliga.

Nu har byxor som går över halva magen och ner till fötterna blivit "naket". 

Äldre och äldre. Jag är 28 år. 
Svar på tråden Kvinnor som går i tights till vardags och som visar sin muff - genant?