-
Hej! Jag går just nu igenom efter en separation efter ett över 30 år långt och överlag bra förhållande. Vi är bägge överens om att vi kommit till vägs ände. Det som är jättejobbigt är att mitt ex:s nya som han varit otrogen med i ett halvår inte respekterar det "gamla" tills vi har sålt hus och flyttat till eget. Den nya tjejen är kompis med vår granne sen 20 år på facebook. Dom har aldrig träffats i fysiska livet och känner inte varandra. Det visar sig att hon 2 dagar innan min sambo tog upp separationen från vårt 30 åringa förhållande har skickat en selfie på dem tillsammans. Utan min sambos vetskap med texten : vi vill skicka dig en hälsning. Min granne sen 20 år svarar inte på bilden. Dagen efter frågar tjejen: har du sett bilden ? Varför gör man en sån sak? Jag förstår verkligen inte varför man är så elak. Förhållandet hade tagit slut i alla fall... jag vill inte ha mitt ex kvar. Varför? Vad driver denna handling?
-
Svar på tråden Skickade selfie till grannen
-
"Makt"..
Han var en toffel och "ljög" för henne, hon respekterar honom inte. Hon ville bara se om hon kunde haffa någon.
Förmodligen en narcissist! De ser det som en lek. -
För du menar väl att hon skickade bild med någon ny kille, några dagar innan allting gått igenom?
-
Hon skickade bild på min kille och henne. 2 dagar efter sa han till mig att han ville separera.
-
Hon har väl aldrig respekterat "det gamla", och hon tröttnade väl på att vänta på honom så hon ville få lite fart på det hela.
Förstår dock inte alla de som skyller på älskarinnan, det är partnern som varit otrogen, inte hon. -
Oj, det var värre än jag trodde ju.. Hon tror väl att hon är något?Anonym (Fullmånen) skrev 2024-09-29 02:45:05 följande:
Hon skickade bild på min kille och henne. 2 dagar efter sa han till mig att han ville separera.
-
Svara henne lol och inget mera på det! Och sen när hon börjar ställa frågor blockar du.Anonym (Fullmånen) skrev 2024-09-29 02:17:15 följande:jag vill inte ha mitt ex kvar. Varför? Vad driver denna handling?
-
Väldigt viktigt att det står lol med små bokstäver ingen smiley eller punkt.
-
Kanske var så att han lovat henne en längre tid att han skulle lämna dig men aldrig gjorde det? Då gjorde hon detta för att få något att hända.Anonym (Fullmånen) skrev 2024-09-29 02:45:05 följande:
-
Kan du ge personerna namn? Det blir otroligt svårt att förstå vem du syftar på.
Här tex :
Det visar sig att hon 2 dagar innan min sambo tog upp separationen från vårt 30 åringa förhållande har skickat en selfie på dem tillsammans.
Alltså vilka personer var med på bilden, vem skickade bilden, och vem var mottagaren? -
Har hon redan gjort. Alltså två dagar innan det tog slut, så skickade älskarinnan en bild på hennes man och hon till henne.Ascendere skrev 2024-09-29 11:30:22 följande:
Kan du ge personerna namn? Det blir otroligt svårt att förstå vem du syftar på.
Här tex :
Det visar sig att hon 2 dagar innan min sambo tog upp separationen från vårt 30 åringa förhållande har skickat en selfie på dem tillsammans.
Alltså vilka personer var med på bilden, vem skickade bilden, och vem var mottagaren?