Nära separation, efter upprepad otrohet från frun.
Om du känner minsta tvekan är det nog bäst att hålla dig borta från henne så mycket som möjligt.
Vad som än hänt är en separation sällan enkel, och om den andra börjar sätta emot och lova saker kan det bli svårt att genomföra skilsmässan.Hon kanske är skicklig på att manipulera, för jag antar att hon lovat att aldrig vara otrogen igen när hon blivit påkommen med?
Kanske hade det kunnat finnas nåt som skulle göra att jag vacklar. Men... Jag känner inte alls att jag får såna vibbar av henne.
I mitt intellekt har jag bestämt mig. Men det är klart att det finns saker som skrämmer med att bli ensam också.
Tror dock det är nödvändigt för att ge mig själv en chans att kunna må bra, och möjlighet att träffa nån annan.
Jag tror hon också gett upp att det skulle gå att rädda.
Jag tror inte heller hennes känslor för mig är starka nog längre, så som jag uppfattar det, för att göra den oerhörda satsning som skulle behövas för att ens ha en chans rädda det här.
Alla mina nära och kära stöttar, men de finns på långt avstånd, vilket skrämmer mig lite. Ifall ensamheten kommer bli överväldigande i början.