• Anonym (Arg)

Bestrida "äktenskapsförord"?

Utan att gå in på massa detaljer, är det någon här som gjort det? Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Bestrida "äktenskapsförord"?
  • Anonym (Arg)

Snälla någon?

• Anonym (fler detaljer)

Jag tror du måste ge mer information/fler detaljer om du ska få något vettigt svar. Till exempel skriver du äktenskapsförord inom citationstecken ("äktenskapförord"). Varför gör du det? Har äktenskapförordet tillkommit på oriktiga grunder? 

Ja, som sagt. Du måste nog berätta mer om vad som gäller för just din situation om något ska kunna svara. Varför vill just du bestrida äktenskapsförordet? 

• Anonym (fler detaljer)

Ja, jag menar alltså om du på något sätt känner att du har blivit lurad av din make/maka, eller om du har något annat särskilt skäl till att vilja bestrida ditt äktenskapsförord. 

• Anonym (Arg)
    Anonym (fler detaljer) skrev 2024-09-21 22:37:11 följande:

Jag tror du måste ge mer information/fler detaljer om du ska få något vettigt svar. Till exempel skriver du äktenskapsförord inom citationstecken ("äktenskapförord"). Varför gör du det? Har äktenskapförordet tillkommit på oriktiga grunder? 

Ja, som sagt. Du måste nog berätta mer om vad som gäller för just din situation om något ska kunna svara. Varför vill just du bestrida äktenskapsförordet? 

Det är förfalskat, men kan inte bevisa det. Han gjorde det för flera år sen och jag har inte vetat något om det.
  • Anonym (Göran)

Om han har lagt jobb på att förfalska ett så känns det lite otacksamt att sedan inte ge honom cred:en som det skulle innebära om det vore giltigt. Som god medmänniska bör man acceptera vad som står i det eftersom han kan ha lagt mycket jobb på att få till en sjysst förfalskning. Man vill ju inte verka ogin.

• Anonym (M)
    Anonym (Arg) skrev 2024-09-21 22:40:22 följande:
    Det är förfalskat, men kan inte bevisa det. Han gjorde det för flera år sen och jag har inte vetat något om det.
    Och hur har han lyckats få din underskrift då? Brukar du inte läsa igenom det du skriver under? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Q)
    Anonym (Göran) skrev 2024-09-22 00:13:57 följande:
    Vilka fler brott tycker du att det är ok att göra, bara man gör det snyggt? Vilka fler kriminella dunkar du i ryggen för ett bra utfört brott? 
  • Anonym (D)

Kolla formfel först. Är det registrerat hos skatteverket? 

Svar på tråden Bestrida "äktenskapsförord"?