Bestrida "äktenskapsförord"?
Utan att gå in på massa detaljer, är det någon här som gjort det? Hur gjorde ni?
Utan att gå in på massa detaljer, är det någon här som gjort det? Hur gjorde ni?
Snälla någon?
Jag tror du måste ge mer information/fler detaljer om du ska få något vettigt svar. Till exempel skriver du äktenskapsförord inom citationstecken ("äktenskapförord"). Varför gör du det? Har äktenskapförordet tillkommit på oriktiga grunder?
Ja, som sagt. Du måste nog berätta mer om vad som gäller för just din situation om något ska kunna svara. Varför vill just du bestrida äktenskapsförordet?
Ja, jag menar alltså om du på något sätt känner att du har blivit lurad av din make/maka, eller om du har något annat särskilt skäl till att vilja bestrida ditt äktenskapsförord.
Jag tror du måste ge mer information/fler detaljer om du ska få något vettigt svar. Till exempel skriver du äktenskapsförord inom citationstecken ("äktenskapförord"). Varför gör du det? Har äktenskapförordet tillkommit på oriktiga grunder?
Ja, som sagt. Du måste nog berätta mer om vad som gäller för just din situation om något ska kunna svara. Varför vill just du bestrida äktenskapsförordet?
Om han har lagt jobb på att förfalska ett så känns det lite otacksamt att sedan inte ge honom cred:en som det skulle innebära om det vore giltigt. Som god medmänniska bör man acceptera vad som står i det eftersom han kan ha lagt mycket jobb på att få till en sjysst förfalskning. Man vill ju inte verka ogin.
Har han förfalskat din underskrift bör du kontakta polisen.
Kolla formfel först. Är det registrerat hos skatteverket?