Nanathalie skrev 2024-11-02 22:28:53 följande:
Nej men åh, hoppas mensen drar igång omgående!! Känns som om väntan är så förbannat lång emellanåt men framförallt tråkig. Mycket roligare att invänta bim.
Senast kom ju ägglossning på dag 18/19. Typ en vecka bort nu, 10 dagar ish. Usch så långt...
Men vad skönt ändå! Underbart att kunna öppna upp sig sådär. Man ska aldrig behöva känna sig pressad från annat håll, inte en människa vet hur det faktiskt är. Jag har själv delat med mig av detta till min närmaste vän, men ingen mer. Hoppas verkligen denna månad är vår månad. Har läst solskenshistorier om Letrozol. Har en känsla av att jag fick kemiskt nu senast, alltså en graviditet som stöttes bort av kroppen. Hade svaga tester som aldrig blev starkare och sedan kom mensen.
Lämnade sköldkörtelprover som dessutom var någo5 avvikande mot tidigare så har nu ökat min dos levaxin (har hypotyreos). Hoppas det ska hjälpa.
Tror så mycket på denna månad. För oss båda ❤️
Tack ja men eller hur, denna väntan är så lååång. Nee eller hur är ju bara en själv som vet hur det känns. Samma här har bara berättat för min närmsta kollega på jobbet och nu svägerskan då. Dock slutar snart kollegan vilket känns lite tråkigt då man alltid kunnat ventilera lite med henne angående allt.
Ja, läst en hel del om letrozol också på senaste och tror så mycket på november månad här nu. Fått upp massa tiktoks där folk lyckats bli gravida just med hjälp av letrozol ❤️❤️
Hade varit en sån fin förskottsjulklapp med ett plus på stickan och bara slippa allt detta med förtvivlan månad efter månad. ❤️❤️