Missnöjd med sexlivet
Jag och min nuvarande har varit tillsammans i ungefär 1,5 år. De första två månaderna hade vi ett fenomenalt bra sexliv. Han gjorde slut med mig efter dessa två månader och när vi började dejta igen var det som att han helt tappat lusten. Nu har vi sex en gång i veckan, vilket för mig är för lite. Dessutom är det alltid jag som tar initiativ. Och vårt sex är oerhört mediokert. Vi brukade ha mycket analsex och hålla med olika leksaker men han har tappat lusten till allt det.
När vi inte har haft sex på ett tag eller när jag har blivit avvisad så går jag runt och är gråtfärdig, blir kylig och avståndstagande mot honom. Känner mig jättelarvig och det är verkligen inte rättvist mot honom.
Alla jag pratar med säger att det är helt normalt att sexlivet dör ut lite och att det är jag som borde skärpa mig. De förstår inte hur plågsamt det är att åtrå någon som inte åtrår en tillbaka. Jag saknar att få känna mig åtrådd och sexig. Jag får heller sällan komplimanger eller så mycket närhet på dagarna. Jag fixar mig, köper nya underkläder, tränar på gym. Allt för att få någon reaktion från honom men han lyfter knappt blicken.
Jag har pratat med honom otaliga gånger men får inga tillfredsställande svar tillbaka. Han säger att han tycker att jag är jättesexig men är för trött för att ha sex. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag och min förra partner gjorde slut av i princip samma anledning också vilket får mig att undra om det är jag som är problemet och förväntar mig för mycket av en relation. Borde jag bara acceptera läget?